Laat ik beginnen te zeggen dat sommigen van jullie zullen vinden dat dit topic in de verkeerde categorie staat en thuishoort in de 'koffiehoek'. Nou nee, ik heb het bewust in deze categorie gezet zodat iedereen dit topic te zien krijgt.

Dankjewel!
Ja, inderdaad... dankjewel! Ik ben inmiddels alweer een tijdje lid van dit forum en heb al behoorlijk wat dingen geleerd. Als ik een vraag heb dan kan ik hier altijd terecht en vaak word ik ook goed geholpen. En zo af en toe probeer ik zelf ook andere mensen te helpen (als ik het antwoord weet op hun vraag tenminste). Soms geef je een antwoord en vervolgens hoor / lees je niks meer, maar soms krijg je een bedankje en dat geeft toch een goed gevoel.

Maar eigenlijk vind ik dat alle vaste leden wel een bedankje verdienen voor hun inzet... en vandaar dit "Bedankt!" topic.

Inderdaad ja, dit is een topic waarin je iemand kan bedanken voor zijn / haar hulp. Ik hoop dat er flink wat reacties op komen. Waarom? Omdat ik denk dat iedereen het leuk vindt om eens een keer te horen dat zijn / haar inzet wordt gewaardeerd.

Dus ik zeg PROOST! Op een leuk topic :) En een ander woord voor PROOST is santé en zo kom ik terecht bij een van de vaste leden - SanThe -. Iemand die zeer vaak nuttige reacties plaatst op het forum... en vandaar dat - SanThe - dan ook de eerste is die wordt bedankt... BEDANKT voor je inzet - SanThe -!

Wil je ook iemand bedanken... laat het weten in dit topic!
Pim - op 11/06/2011 15:56:12

... Jelmer .... omdat hij volgens mij de enige is die simpelweg altijd gelijk heeft ;).

Prachtige uitspraak. ;-)

Dank voor de eer, maar ik laat dat graag over aan iemand die wel meer dan een paar honderd euro met PHP schrijven (heeft) verdiend...

Dat zegt niets hoor ;)
Bedankt iedereen die mij bedankt :-)
En bedankt de echte oude kern waar ik zo ontzettend veel van geleerd heb, Santhe, Jan, Jelmer, etc.
- SanThe - op 11/06/2011 15:58:01

[quote="Pim - op 11/06/2011 15:56:12"]
... Jelmer .... omdat hij volgens mij de enige is die simpelweg altijd gelijk heeft ;).

Prachtige uitspraak. ;-)
[/quote]
Hier ben ik het volkomen mee eens.
Jelmer is inderdaad een goede :) En volgens mij ook al lang lid. Ik ben hier laatste paar maanden ook wat meer actief omdat de sfeer weer een beetje terug is.

Dus iedereen bedankt!
:p De sfeer is sinds de nieuwe versie van PHPhulp inderdaad steeds beter geworden.

Het is wel geinig om te zien dat voornamelijk de mensen met veel verstand van zaken worden genoemd. Het zijn vaak de beginners die met de leukste / meest leerzame topics aan komen zetten naar mijn mening. Je leert dan wel misschien niet zoveel van die persoon zelf maar ze laten je hersenen wel kraken met hun gekke fratsen.

Reageren