Vector gerichte programma's als illustrator zullen hier iets beter in zijn. Ik denk dat ze relatief grote foto's tracen (omzetten naar een vector based plaatje) en vanaf daar verder bewerken.

Grtz,

Arend
Ik gebruikte voor mijn plaatjes ook zo groot mogelijke orginelen, omdat als ik ze zwart-wit maak, dat pixel voor pixel gaat, dus ontstaan er vreselijke lijnen. Als je ze dan vervolgens weer vlink (op de juiste manier) verkleind, krijg je je scherpte en anti-analyse weer terug.

Maar kun je met illustrator van een normaal plaatje onderdelen laten onderscheiden en om laten zetten naar vector? (lijkt mij nogal sterk, je kunt bestaande beelden toch niet vergroten zonder qualtiteitsverlies?)
Of bedoel je dat die mensen bloemetjes tekenen (overtrekken van een orgineel) in vectorlijnen, en daarmee gaan spelen.

Kan wel eens met Illustrator gaan spelen, ziet er best veel belovend uit.
Ahh Willem-Jan, wat klink je hier zielig man. Met je "Vind beetje argogant klinken" (ja, letterlijke quote).
Dat is helemaal niet arrogant. Hij geeft toch notabene aan wat hij -niet- kan?! Dat heet je beperkingen kennen, maar ook je sterkere punten. Zelfkennis dus.

Alleen jammer dat hij een 'dt' gebruikt bij de 'ik'-vorm ;-)

Reageren