Hallo weet iemand hoe je een pagina met een gewone <a href="....html" ect. link een pagina kunt open zonder menubalk ect. dus dat je alleen de minimaliseren, grootte en sluiten knop hebt, kan iemand daar een script voor geven?
Tip1: het is een javascript...
Tip2: Wat je wilt heet een popup...
Tip3: Zoeken maar

Anders misschien deze

Staan er erg veel op, en (vind ik) overzichtelijk, maar de gebruiksvriendelijkheid laat te wensen... :(
Daarom wil ik liever geen pop-up (ik weet wel wat een pop-up is) :).
Dus je wil een venster wat je kunt sluiten, vergroten en minimaliseren, maar het mag geen popup zijn?

Volgens mij spreek je jezelf nu nogal tegen.
weet er iemand hoe ik in een form mijn verzend-button kan vervangen door een link? ik weet dat het kan en heb al een tijdje rondgenuffelt, maar vond niks en wist ook niet onder welek naam ik da moet zoeken
<a href="javascript: document.forms[0].submit()">verzend</a>
@Jelmer
Dan heeft je form alleen geen naam. Vervang 0 door form naam als die dat wel heeft
@Bas.... jij bedoelt zo een venster (vaak flash) wat je in een keer in je pagina ziet komen? Dus niet echt een popup, maar in de pagina zelf...

Zoals op f1racing.nl of nu.nl zie ik het ook wel eens.
Mijn link neemt het eerste form dat hij op een pagina tegenkomt, aangezien de meeste pagina's er maar een hebben, dacht ik dat het er wel meer door kon.

<a href="javascript: document.formnaam.submit()">verzend</a> als je een naam wilt gebruiken.
Jelmer schreef op 29.05.2005 16:27
Mijn link neemt het eerste form dat hij op een pagina tegenkomt, aangezien de meeste pagina's er maar een hebben, dacht ik dat het er wel meer door kon.

<a href="javascript: document.formnaam.submit()">verzend</a> als je een naam wilt gebruiken.
als ik het goedheb, dan moet ik formnaam vervangen door de name die ik mijn form toegewezen heb of niet?
mijn betreffende pagina bevat 2 forms, waarvan die met de link de eerste in de rij is. (ze hebben geen naam, maar kan die eventueel geven)

//EDIT: welke neem ik dan het best?
Formname gebruiken is wel zo makkelijk. Maar javascript leest nog steeds van boven naar onder dus als je eerste form het is moet je 0 gebruiken. Voor de volgende 1 enz.

Maar namen is meestal makkelijker

Reageren