Hallo weet iemand hoe je een pagina met een gewone <a href="....html" ect. link een pagina kunt open zonder menubalk ect. dus dat je alleen de minimaliseren, grootte en sluiten knop hebt, kan iemand daar een script voor geven?
weet er iemand hoe ik in een form mijn verzend-button kan vervangen door een link? ik weet dat het kan en heb al een tijdje rondgenuffelt, maar vond niks en wist ook niet onder welek naam ik da moet zoeken
Mijn link neemt het eerste form dat hij op een pagina tegenkomt, aangezien de meeste pagina's er maar een hebben, dacht ik dat het er wel meer door kon.
<a href="javascript: document.formnaam.submit()">verzend</a> als je een naam wilt gebruiken.
Mijn link neemt het eerste form dat hij op een pagina tegenkomt, aangezien de meeste pagina's er maar een hebben, dacht ik dat het er wel meer door kon.
<a href="javascript: document.formnaam.submit()">verzend</a> als je een naam wilt gebruiken.
als ik het goedheb, dan moet ik formnaam vervangen door de name die ik mijn form toegewezen heb of niet?
mijn betreffende pagina bevat 2 forms, waarvan die met de link de eerste in de rij is. (ze hebben geen naam, maar kan die eventueel geven)
//EDIT: welke neem ik dan het best?
?
Onbekende gebruiker
29-05-2005 18:54
Formname gebruiken is wel zo makkelijk. Maar javascript leest nog steeds van boven naar onder dus als je eerste form het is moet je 0 gebruiken. Voor de volgende 1 enz.