Ik draai op 800x600 (lang verhaal waarom) Maar zelf daar vind ik hem nog small... Vult net de helft van het scherm... Vind niet mooi dat die bovenste balk helemaal doorloopt... Verder wel mooie rustige site...

Maar fix je HTML/CSS eerst

Waarom? W3C ziet geen fouten hoor...
Beste collega ;-)....

elwin
- Vermijd het woord ik (oa. stappenplan), maar gebruik je 'handelsnaam'.

Of gebruik "wij", ook al ben je een eenmansbedrijf.

Beetje jammer dat je zo weinig van mijn scherm gebruikt

En je gebruikt tabelen waar je lagen kan gebruiken en dat vindt ik een zware misser!

website : werkwijzer
Voor de code te schrijven gebruik ik voornamelijk Dreamweaver MX 2004 van Macromedia.

Voor? Bedoel je niet om? Ik zal persoonlijk het als volgt brengen:
Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia's Dreamweaver 2004

Veder wel mee een wat hier boven in gezegd
Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia's Dreamweaver 2004

VAN Macromedia's ... ? :)

Prolly ook een geripte versie maar ssst :)
Zo.. alle comments gelezen en hier t resultaat:

volgens mij heb je niet overal weboptimesed je piccies gesaved

Alles JPG kwali 8, kan ook aan mn server (512 kbit up) liggen

- De \'dikke balk\' helemaal bovenin is niet even breed als de rest, maar ook niet even breed als de pagina.

Bug, kom ik zo op terug ;-)

- Ik zou niet je leeftijd neerzetten. Dat schikt mensen af omdat je jong bent. Dan kijken ze niet eens naar je portfolio.

Mwah.. als het toch een nette site is?
Ik denk dat het geen kwaad kan. Je moet mensen ook goed informeren :P

- Vermijd het woord ik (oa. stappenplan), maar gebruik je \'handelsnaam\'.

Het één en ander aangepast (ik in wij of ik in JWD)

- Werkwijze: w3c-plaatjes gecentreerd en de rest niet.

Express gedaan

- Werkwijze: validated heeft een Nederlands alternatief: gevalideerd. Zo zullen er nog wel wat meer woorden in staan.

Veranderd

- Contactformuliertje kan een beter controle op het adres in: zie ook mijn laatste comment op http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/191/

Heb al eens problemen gehad dat ie de hotmail-accounts weigert. Heb het toch maar zo opgelost. Bedankt voor de tip iig!

Op je binnenkompagina (index) moest ik horizontaal scrollen (opera). En je header (je logo?) past niet/ is net even een paar pixels te kort.

Zit ergens nog een fout in mn CSS

Op je werkwijze pagina staat bij Swish en Dreamweaver in je beschrijving creëren met capital-Ë. Bij Flash is het wel goed.

Gefixt, Dreamweaver plaatste Ë ipv ë (geeft ie automatisch een lijstje weer met de mogelijkheden, U Know)

In je portofolio hebben je plaatjes geen breedte/hoogte. Bij het laden flikkert het er dus vlink op los.

De plaatjes hebben ook geen vaste hoogte/breedte.
Dit systeem werkt via een while (MySQL)

En oja, ik zou als ik jouw was op je portofolio met de plaatjes linken naar een pagina op je eigen server, hoeft niet eens meer dan een pagina te zijn. Maar dat omdat als een van websites die je daar hebt staan zijn uiterlijk (laat) verander(t/en), krijgt de bezoeker een hele andere pagina dan voorgesteld voorgeschoteld. Je kunt eronder natuurlijk dan weer een linkje kweit naar de echte site. [/qoute]
Quote van mijn site:
[quote]Klik op een afbeelding om naar de desbetreffende website te surfen.

Mensen zien het plaatje van de website, klikken erop, en komen op die website. Mijn lijkt het op zich logisch...

En misschien kan je de lengten en breedten van je invulformulier nog wat aanpassen (en dan via css). Hij lijkt nu echt heel erg op de comment-form van een site als wordpress of textpattern.

Heb m iets breden gemaakt.
Vind hem zo egenlijk wel goed...

Procentueel werken? :) Enkel je header moet je dan wat bijwerken, de rest kan zo volgen met een repeatje :)

Headertje is inderdaad het probleem. Heb geen zin om het te laten faden ofzo. Heb zelf gekozen voor deze breedte en uitlijning ;-)

En je gebruikt tabelen waar je lagen kan gebruiken en dat vindt ik een zware misser!

Hoe bedoel je dit precies?

Om uw website te ontwikkelen maken wij voornamelijk gebruik Macromedia\'s Dreamweaver 2004

...

VAN Macromedia\'s ... ? :)

Prolly ook een geripte versie maar ssst :)

Heb het veranderd.

En nu het deeltje waarop ik terug kom.
Ik heb het idee dat ie de body-margins e.d. niet goed set.

Heb nu dit:

body {
background-color:#FFFFFF;
margin-top: 0px;
margin-left: 0px;
margin-bottom: 0px;
margin-right: 0px
}

In IE is ie nu goed ( Bottom en Right op 0 px gezet) , maar in Opera wil ie m nog niet goed setten.
Wat is de beste manier om al die margins weg te werken?
margin:0px;
O_0pera blijft buggen

Heb nu dit

body {

background-color:#FFFFFF;
margin-top: 0px;
margin-left: 0px;
margin-bottom: 0px;
margin-right: 0px
margin: 0px;
}
ziet goed uit...

Joris Web Design levert GRATIS een compleet beheersysteem voor uw website bij de website.

dus je leverd dan wel websites die duurder zijn dan een paar honder euro?

ik had de site wel iets breeder gemaakt (voor 800*600)

dus je leverd dan wel websites die duurder zijn dan een paar honder euro?

Een paar honderd euro?
Letterlijk is dat dus €200,-?

Antwoord, nee.
Ik vraag ongeveer 150 euro - 200 euro voor een basissite. Extra onderdelen tegen meerprijs, zoals gastenboek, webwinkel etc.

Te goedkoop/duur?
voor je leeftijd ok..
met cms systeem niet veel..
Ah oke :-)

Maar moet je ook op leeftijd af gaan?
Ik bedoel, is kwaliteit en service niet belangrijker?

Reageren