Pffff... oké, dit is off-topic, maar ik kan me hier enorm aan ergeren. Henke, je stelt een vraag op een forum waar andere mensen VRIJWILLIG proberen met jou mee te denken en jouw probleem op te lossen.
Ten eerste schep je zelf al onduidelijkheid door te zeggen "Wie zou me kunnen helpen met mijn Wachtwoord verander script? Hij werkt niet goed."
Dat zal best dat er iets niet goed werkt, maar wel zo fijn om te zeggen WAT er niet werkt of WAT er mis gaat. Of ben jij soms zo iemand die naar de autogarage gaat en dan tegen de monteurs zegt "Mijn auto werkt niet" en dat je dan vervolgens de garage uitloopt en de monteurs zelf laat uitzoeken wat er niet werkt? Daar geloof ik helemaal niks van.
Daarnaast vind ik je nogal brutaal tegen de mensen die jou juist proberen te helpen. En gezien je laatste opmerking "Google is je beste vriend, phphulp je laatste.." stel ik voor dat je voortaan al je problemen via Google oplost, tenzij je bereid bent om je houding te veranderen en in dit topic je excuses aan te bieden!
regel 8: Je wil meerdere errors zo te zien dus waarom niet eerst
$errors=array();
en dan:
$errors[] = 'fout';
regel 11: onnodig variablen kopiëren
regel 12: mysql injectie mogelijk
regel 12: mooie foutafhandeling
verder klopt je hele if else constructie in z'n geheel niet, maarja
regel 39: foutafhandeling
regel 45: 'de volgende errors' leuk als het maar 1 kan zijn
En toch kraak je iedereen op het forum af omdat jij denkt dat zij niks weten, iedereen die hier gereageerd heeft, zou dit echt wel mooier schrijven, maarja zeker niet met lego gespeeld vroeger?