PCextreme was een paar weken geleden heel veel negatieve reacties over. veel downtime trage servers en nog veel meer elende. Zoek even naar pcextreme op http://www.webhostingtalk.nl
Bij mij datalimieten: 2500MB (per maand)
Ben ik over 6GB per maand heen moet ik per GB 2 euro betalen...
Wel goede snelheden en zeker goede klantenservice: www.digitalus.nl
Tjaaah: www.is.nl 10000x beter maar een asp hosting.
0,24 per GB. Als ik kon zou ik daar dan mijn bandbreedte inkopen. Deze goedkoop riekt naar duurkoop.
Maar mocht je serieus geinsteresseerd in deze aanbieder zijn kan je natuurlijk altijd even contact opnemen om polshoogte te nemen en daarop te beslissen.
Ik heb PCextreme en ik ken de medewerkers iets beter dan de meeste mensen.
PCextreme was een paar weken geleden wat vaak down, omdat er veranderingen waren van routers en andere dingen in het datacentre.
PCextreme is zeer goedkoop, omdat het wordt gerund door jonge mensen. Hun servers hebben ze van www.managed.com.
Ik heb goede ervaring met PCextreme, en de service is uitstekend. Het is zeker een aanrader.
Bij het kleine pakket van PCextreme heb je een maximum van ongeveer 10gb bandwidth voordat ze je een emailtje sturen met een vriendelijk verzoek iets minder bandwidth te produceren of anders over te stappen naar ander pakket.
Ze zijn zo goedkoop omdat het door 3, eigenlijk 2, jonge mensen wordt gerund. Ze hebben zo'n 700-800 klanten op het moment.