Ik heb nu mijn php server eindelijk lopen.
Maar de mensen moeten eerst mijn ip-adres intypen om daarop te komen.
Nu is mijn vraag, kan ik mijn ipadres door een optie ook bv www.voorbeeld.com of nl of dergelijk geven??
Als dat kan waar moet ik dat dan zoeken.
Alvast erg bedankt voor jullie inzet.
.nl en .com (en de meeste andere achtervoegsels) kosten $$$
.tk is wel gratish -> http://www.dot.tk

PS: Het SIDN is verantwoordelijk voor de domeinnaamuitgeving in nederland. Zie daar voor meer informatie
Gewoon met een partij (spam) contact opnemen. Daar een domein aanvragen en tegen degene die hem registreerd zeggen dat die naar jouw IP moet verwijzen.

Prijzen van +/- 5 tot 25 euro per jaar (voor een .nl).

Elwin
Jij hebt je spamlinkje best verdient in al die tijd op PHPhulp.
Maar 'dont push it' ;)
Ik raadt mijn spamlinkje ook best af. Voor alleen een domein registreren is Spam best duur. :) Maar dat komt door die extreem hoge bedragen die de SIDN doorberekend aan de leden. Dat is voor Spam gewoon nog niet interessant.

Maar goed, als TS via Spam een domein wilt registreren dan kan die klikken. Ik raadt echter een zoekopdracht in Google aan. Daar heb je ze veel goedkoper dan bij Spam. ;)

Niet dat ik wat kan zeggen van de service van die andere bedrijven.

Elwin (verveelt zich op stage :))
Verveelt Elwin zicht niet altijd op stage?
Eigenlijk wel.. daarom was ik woensdag en donderdag ook maar niet gegaan. Gelijk te merken aan mijn activiteit @ PHPhulp. :)

Maar ik zit nu te wachten op me begeleider om me eindrapport te bespreken. Dus ja.. what can I do? :)

Elwin
hoge bedragen???

als iemand 1000 domeinnamen onder zich heeft is de bijdrage van de SIDN niet te hoog ... en alle anderen hebben pech ;-)
Precies. Zie als starter maar aan 1000 domeinen te komen...

Elwin
[offtopic]
Elwin, kan je niet inloggen op FTP server dan? Ik meen me te herinneren dat je zei dat zoiets niet kon, maar heb geen idee waarom zoiets niet zou kunnen...
[/offtopic]
[offtopic]
Nope. Kan op geen enkel ander netwerk (zoals externe POP3, FTP, SSH) verbinden. En als het wel kon dan was ik zwaar in overtreding met het beveiligingsbeleid,... en laat ik die nou net onderzoeken.. ;)

Maar ik hoef nog maximaal een week, waarvan ik al 1 dag vrij ben,.. :)
[/offtopic]

Elwin

[Edit: Offtopic-tags.. :)]

Reageren