Door
Bennie Burgers
op 16-09-2011 00:27
gewijzigd op 16-09-2011 00:35
1.726 views
Hoi Allemaal,
Ik wil na een confirmation box een record uit de database wissen.Met de volgende code roep ik het js aan. Nu wil ik, vanuit een recordset het te wissen ID doorgeven maar dit lukt niet. Weet iemand of en zo ja hoe dat kan.
<?
<td><a href="#" id="confirm_button">wissen</a></td>[/i]
het is een tabel met gegevens uit de database die dmv een link (zie onder) het betreffende record wist. De code hieronder werkt wel maar ik wil een (jquery) confirm box gebruiken (zie onderste code). Hiervoor moet het record ID aan de link toegevoegd worden.
Hoi Aar, ik weet niet goed wat je bedoeld. Ik ben hier ook niet zo goed in. Maar ik probeer je uit te leggen wat ik wil. Ik wil dus een record uit de database te verwijderen. Ik heb een wissen.php aangemaakt en via
wordt het juiste record gewist. Nu wil ik een confirmbox hebben, en die wat opleuken met jquery zie http://labs.abeautifulsite.net/projects/js/jquery/alerts/demo/ nu moet ik dus het record-id toevoegen voordat ik de wissen.php pagina aanroep. dat heb ik geprobeerd met
Hoi Ger, ik gebruik een dynamische tabel vanwaar ik kan doorklikken naar de wissen.php pagina. Dit werkt ook wel alleen wil ik het nu wat leuker en met een confirmbox maken (zie vorige post) dus ik moet het ID van het te wissen record doorgeven aan het javascriptje. Zou ik iets met json kunnen?
function doConfirm(recordID){
jConfirm('Weet je het zeker?', 'Record wissen?', function(r) {
if (r) { window.location = 'wissen.php?id=' + recordID; }
}
In html zou je php dan het volgnde moeten genereren: