Ik ben nu druk bezig met het maken van een site voor de stam. Maar hoe maak ik dus een proffesionele site? Ik heb het al een aantal keren helemaal door elkaar gegooid ,telkens als ik weer iets beterse leerde. Maar hoe kan ik een site proffesioneel opzetten? Ik heb nu allemaal switches in mijn index.php Trouwens ik heb geen MySQL database tot mijn beschikking. (als het moetwel) Op het internet kan ik wel allemaal mooie scripts vinden etc maar niet echt hoe je een site goed in elkaar moet laten steken.
Gr bram
De site www.sjit.tk (allen openen met iets pop-up killends)
Beste mensen,
bedankt voor jullie reacties. Ik heb al door ervaring geleerd dat Mozilla veel kromere html aankan dan Internet Explorer ;-)
ben ik het niet helemaal mee eens, als je ziet hoe brak html kan zijn met IE voordat hij ermee ophoud, niet normaal
Bestaat er geen proggie waarmee je alle browsers kan previewen?
nope, was dat maar waar
Mmm gaar :-S
Mmm gaar :-S
Dus wat kan ik nu het beste nu gaan doen?
Gr Bram
Lees eens een boek over PHP...
Hee bram even offtopic - ook al van de scouting =D... waterscouting hopelijk he ;) en waar dan ??

Pieter
Jo
Jammer voor jou , maar helaas zit ik niet bij de waterscouts. Ik zit bij de s.j.i.t stam in Glanerbrug dats in de buurd van Enschede.
Gr bram
Bestaat er geen proggie waarmee je alle browsers kan previewen?

Ja dit bestaat. Ik heb het ooit gelezen in een of ander tijdschrift, dat er software bestond waarmee dit kon. Ik heb ff op internet gezogd, het zou kunnen dat het de XMLSiter is. Maar ik weet cker dat zon programma bestaat! ;)

Reageren