ik gebruik een oude htc touch pro. als je hem voor het eerst vast houd is het een gele grote dikke telefoon, maar als je er aan gewend bent zijn veel andere telefoons wel heel licht. Naar mijn mening maakt het dus niet zo veel uit, je wendt er wel aan.
qua grote, zo lang het in je broekzak past is het toch geen ramp. Over een hele grote resolutie moet je naar mijn idee ook niet inzitten. De makers maken dan altijd de interface groter waardoor het weer even makkelijk is.
Ja, bij sommige telefoonwinkels is dat inderdaad zo... maar ik wil online bestellen... da's een stukje goedkoper :D
[size=xsmall]Toevoeging op 01/10/2011 15:12:06:[/size]
Eigenlijk is de grote en belangrijkste vraag deze:
De Xperia Ray is perfect maar het scherm is aan de krappe kant (3,3 inch). De Desire S heeft een mindere camera (5 megapixel ipv 8) en de video's zijn net wat minder goed dan die van de Xperia Ray.
En dan nu de vraag: wat is volgens jullie belangrijker... de betere camera van de Xperia Ray... of het iets grotere scherm van de HTC Desire S?
Wat de camera betreft. ligt dat niet aan wat je er mee wilt gaan doen?
Voor hobby doeleinden zal zo een telefooncamera wel volstaan maar wil je hoogwaardige foto's gaan maken dan is een echte camera toch wel een vereiste, een camera op een telefoon is dan niet toereikend.
Dit geldt natuurlijk ook voor video opnames.
Daar heb je gelijk in John. Ik ben zeker niet van plan om professionele foto's er mee te maken, maar het is natuurlijk wel leul als je ergens bent dat je dan een leuk plaatje kan schieten... maar het is en blijft een telefooncamera. De kwaliteit zal niet vergelijkbar zijn met die van een (goede) camera.
Maar wil je daarmee zeggen dat jij dan zelf voor het grotere scherm (en dus de HTC Desire S) zou kiezen?
Ik zou inderdaad kiezen voor het grotere scherm.
Zoals je zelf ook al aangeeft is de kwaliteit van een telefoon-camera niet te vergelijken met een echte camera, voor spontane kiekjes is een telefoon acceptabel, zeker omdat je niet elke dag met een grote camera wilt rond wandelen.
Natuurlijk blijft het jouw eigen afweging, jij weet het beste wat je ervan verlangt en op basis daarvan moet je een keuze maken.
Met die iets mindere camera de HTC Desire S zal ik moeten leren leven... en ik denk dat ik daar ook wel mee kan leven. Het kleinere scherm van de Xperia Ray... tja... daar kun je niks aan veranderen. Dat is vrij klein en dat zal het ook blijven. Ik denk dat ik dan toch liever een iets groter scherm heb...