Hallo,

Ik heb een HTC Desire S mobiele telefoon besteld. Nu vraag ik me af welk mailprogramma jullie op je mobiele telefoon gebruiken. HTC heeft schijnbaar een eigen mail app, maar omdat de telefoon op Android draait, zit er ook een Google mail app op. Welke kan ik het beste gebruiken?

Hetzelfde geldt voor de browser. Er zit een HTC browser op en een standaard Android browser. Welke gebruiken jullie? De standaard browser of de browser van de fabrikant van het toestel (in mijn geval HTC)?

Groeten Ozzie
ik gebruik opera mini, die standaard browser vind ik in ieder geval niks.

voor mail, ik gebruik gewoon de standaard mail van android
opera mini... die moet je dan downloaden? Heb jij zelf ook een HTC?

Ah oke, je gebruikt de standaar mail van android. En waarom niet de Google app als ik vragen mag?
Opera mini kan je gewoon downloaden, zowel voor Android, als voor Symbiam...
okeej... gebruik jij die zelf ook?
Persoonlijk kies ik voor dolphin mini browser
wat is het voordeel eigenlijk van opera mini / dolphin mini ten opzichte van de standaard browser?
Je kan beter / sneller van tabs wisselen . Ook kan je een figuurtje tekenen en die koppelen aan een URL zodat als je bijv een rondje maakt je bijv naar phphulp.nl gaat . Ook vind ik hem sneller.
een figuurtje koppelen aan een url? hehe... grappig :)

welk mailprogramma gebruik jij?
standaart mail.apk
oke, valt me op dat tot nog toe niemand de Gmail app gebruikt. Ik had verwacht dat dat de standaard app zou zijn om mee te mailen...

Reageren