Door
Ariën
op 06-10-2011 02:02
gewijzigd op 06-10-2011 02:02
4.898 views
Apple heeft bekendgemaakt dat ex-ceo Steve Jobs is overleden. Jobs is mede-oprichter van het bedrijf uit Cupertino, en stond lange tijd aan het roer. De topman is slechts 56 jaar oud geworden.
Dus uit de conclusies van iedereen kun je dit trekken:
Steve Jobs is helaas overleden, hij heeft alle dingen bedacht oftewel Apple gaat nu failliet omdat Jobs er niet meer is??
Nee, Jobs heeft niet alles bedacht. Hij is gewoon iemand die mee geholpen heeft met het ontwikkelen van dingen en dit heeft hij in teamverband gedaan. Zo heeft Jonathan Ive bv grotendeels ontwerp gedaan.
Net zoals Applefan boys zeggen: Microsoft heeft vensters/windows van Apple gejat :O Maar wacht van wie had Apple het ook alweer? Ja van Xerox.
En hoezo heeft hij producten bedacht? Nee hij heeft geen producten bedacht, hij heeft gewoon bestaande producten verbeterd. Een iPad, die was er al van Microsoft in jaar 19 nog wat alleen die was knudde.
Vind het gewoon zonde dat Steve Jobs helemaal de hemel ingeprezen word, voor dingen die hij samen met andere heeft bedacht. Net zoals die Mark van Facebook.
@Hertog Jan: ik snap niet waar jij al die negativiteit vandaan haalt en waarom je die zo nodig moet uiten in een topic dat is bedoeld om respect te tonen aan Steve Jobs. En die conclusies, dat zijn jouw eigen conclusies en ik snap niet wat je er mee wilt. Steve Jobs heeft een boel betekend voor Apple... en ook voor de huidige digitale generatie. Dat is gewoon een feit en heeft verder niks er mee te maken of iemand wel of niet de hemel ingeprezen wordt. Sorry, maar ik vind je reactie een beetje bedroevend. Doet me denken aan de damschreeuwer, iemand die midden in een eerbetoon kabaal gaat lopen maken.