Ik kom vaker topics tegen die op het zelfde moment zijn geplaatst vanwege pagina refreshes.

Als je nou een kleine toevoeging toevoegt dat je maar 1 topic per minuut aan kan maken dit zorgt dat mods minder snel hoeven in te schakelen en dat er minder offtopic gegaan word in de dubbelposts.

Ouch verkeerde catagorie.
Stiekem is dit best ironisch. Je klaagt over verkeerde topics, en je plaatst zelf je topic op de verkeerde plaats.
@jacco, :D

En laten we ook eens op letten dat we allemaal het topic in de juiste categorie neerzetten. Voorbeelden:
- Velden verplicht maken hoort niet in de OOP categorie.
- De MySQLi extensie ontbreekt hoort thuis in het database forum, niet in beginnen met php.
- ...

En misschien moeten de categorie namen ook wel aangepast worden. Bijv. Beginnen met PHP, Algemene PHP scripting en Programmeer hulp lijken erg op elkaar. Nu blijkt dat Beginnen met PHP echt voor beginners is (waarom wordt hier onderscheid tussen gemaakt?), Algemene PHP scripting een categorie voor alle overige scripting is en Programmeer hulp niet voor scripting is (?).
Zoals je al merkt, erg onduidelijk die namen.
Zolang we maar antwoorden kunnen geven en krijgen vindt ik het goed. Maar het is wel zo dat de namen van de categorieën heel onduidelijk zijn.
Doe anders gewoon een check of er al een topic van die persoon bestaat met exact dezelfde inhoud. Zo ja, geef een (fout)melding.
@Bas heb je hem nou zelf ook in de verkeerde geplaatst :P Ik geloof dat ik hem in Admin / mod hulp had gezet (was niet de goede) en niet in Algemene PHP scripting en meer .

@Wouter die 2 worden heel erg door elkaar gehaald maar het is geloof ik zo:

Beginnen met php is meer over de basis van php zoals het maken van arrays en de werking enz . En Algemene PHP scripting en meer als je een cms aan het maken bent en je komt niet verder .

Reageren