Geachte ,

De laatste tijd heb ik mij voor onze website flink verdiept in de HTML wereld, dit is zonder moeite gelukt en tot succes HTML Scripts kunnen maken. Voor onze website heb ik nu een soort van nieuws systeem gebouwd in HTML weliswaar , helaas ben ik geen mens voor PHP dat blijkt wel als ik het probeer te leren maar het op de een of andere manier echt niet lukt. Misschien dat iemand mij zou kunnen helpen met een volgens mij redelijk eenvoudige PHP Script te maken. En excuseert U mij als ik dit bericht in het foute board heb gezet!
Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Met Vriendelijke Groet,
Yannick
Zo te zien heb je nog weinig verstand van zaken... Misschien is het handig als je eerst eens een beginner handleiding doorleest!
Kijk hiervoor bijvoorbeeld op phptuts.nl
ik kan je aanbevelen via deze site php te leren: http://lcinformatica.nl/phpmenu.htm
ik heb op deze site html geleerd, en zou php ook zo geleerd hebben zou ik niet een boek gevonden hebben. lees het rustig door, maak de oefeningen, en ga niet verder als je iets niet begrijpt! php kun je alleen leren door eerst de basis te begrijpen, en vervolgens steeds verder te gaan.

mvg,
Ik vind de tutorial niet echt foutloos....

W3schools vind ik altijd nog beter.
nee, foutloos is die niet. maar het gaat om het programmeren, en de syntax en het gebruik van de vele functies kun je altijd nog opzoeken op internet, naslag genoeg. doe ik zelf ook heel veel. als je de basis begrijpt kun je al veel.
@Jeroen, als je de basis verkeerd leert is het lastig om daarna op de goede gewoonte over te gaan.

Reageren