Beste allemaal, aangezien het mijn eerste keer op dit forum is ben ik er niet zeker van dit de juiste plek is voor dit bericht. Zo niet, mijn excuses!

Ik run in de buurt van Kaapstad (Stellenbosch) een bedrijf in de toeristische richting en ben op zoek naar een stagiaire. Qua stagedata ben ik redelijk flexibel.

Mocht je geinteresseerd zijn laat het dan even weten.

Groeten uit een zonnig Zuiden

Richard
Toerisme en PHP gaan niet echt samen. Ik geef het even een trapje:)
dan vraag ik mij toch af hoe je op zo een site komt. Heb je gezocht op "Forum"?
Eris schreef op 06.06.2005 08:20
Toerisme en PHP gaan niet echt samen. Ik geef het even een trapje:)
Oh nee? En het schrijven van een webbased applicatie t.b.v. administartie, aanbieden van reizen, presenatatie van accomodatie's, etc.

Misschien moet de TS even vermelden wat voor stage het is.

En waarom komen zulke dingen voor mij altijd te laat? Ik zit hier in het 'zonnige' Den Haag... :S
Mwag.. nog een weekje en dan ben ik klaar... :)

Edit:
Nog een keer gelezen en 'toeristische richting' is meestal niet echt iets met ICT in het toerisme.. :)

Elwin
OK, de opmerkingen zijn duidelijk :), ik moet iets duidelijker zijn.

Ik ben op zoek naar iemand die ons kan helpen met de ontwikkeling van nieuwe websites. Momenteel laten we ze maken door lokale webdesigners, dat werkt soms wel en soms niet naar tevredenheid agv het cultuurverschil.

De stagiaire die ons komt versterken wordt mede-verantwoordelijk voor de ontwikkeling (samen met de lokale externe webdesigners indien nodig) van nieuwe websites.

Is het nu een beetje duidelijker?
Cool =)
Alleen ik mag vast niet naar ZA :(

Moet je nog 'n bepaalde leeftijd hebben?
Voor hoelang is het?
( En de typisch Nederlandse ) Wa schuift ut? ;)
En nog belangrijker, wat kost het? Ticket, verblijf, etc.

Elwin
Ricard, Jullie zijn een erkend stageplaats voor nedelandse scholen / opleiding systemen. Zo ja probeer een paar ICT opleidingen...
Of probeer websites als stageplaza.nl, stagemotor.nl enzovoorts...

Ik kreeg ook een mooie stage aangeboden in Gambië ofzoiets toen ik net twee maanden op me huidige zat... Wat ik eerder al zei, waarom is het voor mij nou altijd te laat? :) En wat ik ook al zei... over een weekje is het allemaal voorbij... :D

/me streept het hoofdstuk Zadkine langzaam maar zeker weg.. :)

Edit:
Een goedkeuring voor de meeste ICT-opleidingen gebeurt in Nederland door het Ecabo. Soortgelijke organisaties in het buitenland worden door de meeste scholen ook geaccepteerd.

Elwin
De duur van de stage zou minimaal 3 maanden moeten zijn, maar het liefste langer.

Omdat we in het buitenland gevestigd zijn hebben wij niet te maken met richtlijnen die gelden voor bedrijven in NL.
richard schreef op 06.06.2005 13:46
De duur van de stage zou minimaal 3 maanden moeten zijn, maar het liefste langer.

Omdat we in het buitenland gevestigd zijn hebben wij niet te maken met richtlijnen die gelden voor bedrijven in NL.

hahahah lol
dus je zit in een duf hok zonder airco :P

Reageren