Beste,

Ik ben momenteel bezig met een website, die heeft 2 soorte site's een joomla en een opencart webshop.

ik kan die 2 dingen niet switch want dat doet de webshop het niet meer.

Nu is me vraag hoe kan ik die joomla website als eerste openen?

Mvg kenneth Wolfs
geen idee tot nu toe, ga eerst maar je vraagstelling eens wat duidelijker formuleren.
nou ik bedoel ermee te zeggen,

Door header openen
<?php
header('Location: hierling.nl/joomla);
?>

Doet die het niet,

Graag een andere idee?

Mvg

ik mis een single quote.
Sorry die had ik er wel bij staan maar niet zo neergezet, maar met die enkle qoute doet die het nog niet
Wat gebeurt er dan? Zet je error_reporting eens op E_ALL en display_errors op 1
maar dan doet hij het nog niet wat dan maakt die dit ervan, www.websitehier.nl/joomla// dus dan werkt het niet.

[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2011 12:45:57:[/size]

dat heb ik ook al geprobeerd maar die error die die dan aangeeft werken nog niet als ik die oplos.

Kenneth wolfs op 10/11/2011 12:44:44

dat heb ik ook al geprobeerd maar die error die die dan aangeeft werken nog niet als ik die oplos.

En nu in het ABN...
En welke error?

Beste,

Het probleem is dit:

Ik heb 2 website www.site.nl ( is opencart ) en www.site.nl/joomla en joomla moet doormiddel van een header worden aangeroepen, maar omdat opencart al met een .htaccess word aangeroepen kan ik geen 2de maken en werkt zowiezo die joomla niet. en als het werkt maakt die inplaats van www.site.nl/joomla/ dit www.site.nl/joomla// dus werkt het ook niet, heb heel veel gezochten en geprobeerd maar het werkt echt helemaal niet, graag hoor ik wat ik het beste kan doen,

Kenneth
Wat heb je geprobeerd?

Reageren