krijg unexpected T_VARIABLE, expecting :S zal wel aan mij liggen :$ ;)
Link gekopieerd
Ja, dan doe je iets fout in je code....
Link gekopieerd
Ik denk dat deze jongen beter eerst zich kan verdiepen in PHP of het iemand anders laten oplossen tegen een vergoeding ofzo :)
Link gekopieerd
- Ariën -
16-11-2011 09:42
gewijzigd op 16-11-2011 09:43
Laat eens de relevante code zien (dus geen tientallen regels code)? Hoe heb je het geïmplementeerd?
Gelieve mij ook niet te PM'en.
Link gekopieerd
Kees Schepers op 16/11/2011 09:06:21
Ik denk dat deze jongen beter eerst zich kan verdiepen in PHP of het iemand anders laten oplossen tegen een vergoeding ofzo :)
Wat voor vergoeding denk je aan?
Link gekopieerd
Hoeveel heb jij er voor over? Kan ook vrijwillig, maar er zijn niet veel mensen die vrijwillig een heel groot script willen aanpassen.
Je kan ook eens tonen wat je geprobeerd hebt.
Link gekopieerd
Geprobeerd wat je aangegeven had;
$_GET['actie'] ==1 "voorbeeld"
Dr moeten gewoon wat dingen aangepast worden, als je me wilt helpen mail me dan even kunnen we een afspraak maken!
Link gekopieerd
- Ariën -
16-11-2011 09:55
gewijzigd op 16-11-2011 09:55
En die else if?En wat doet die 1. Verdiep anders even in php. Of als je het wilt uitbesteden... wat heb je over?
Link gekopieerd
Daniel Bosklopper op 16/11/2011 09:47:39
[quote="Kees Schepers op 16/11/2011 09:06:21"]
Wat voor vergoeding denk je aan?
[/quote]
Ik zou gewoon een verzoek plaatsen op het forum bij vacatures met inachtneming van de daarvoor bestemde regels. Ik ga/kan dit niet doen voor je omdat ik te weinig tijd ervoor heb en ik vrees dat mijn uurtarief te hoog is hiervoor.
Link gekopieerd