Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een verzoek.

Ik ben een paar jaar geleden begonnen aan een browser game in php. Nu heb ik hem weer opgepakt maar ik kan me er niet echt toe zetten het af te maken. Zouden jullie het eens willen bekijken en zeggen wat jullie er tot dusver van vinden?

Ik was al bijna van plan het hele script in een rar file te zetten en het zomaar aan te bieden, zodat de liefhebber het kan afmaken, maar dat doe ik toch nog maar even niet ;)

Het project is te bekijken op

Bedankt en gegroet,

Leon de Groot
Kan je een accountje voor ons aanmaken? De meeste leden hebben hier geen zin in (:
Die kun je zelf aanmaken door op registreren te klikken, rechts op de startpagina. Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

[size=xsmall]Toevoeging op 16/11/2011 22:59:24:[/size]

Of je kunt het eens proberen met:

account: tester
wachtwoord: asdfasdf
beetje onhandig dat het menu van rechts naar links verhuisd na het inloggen.
ik krijg een error als ik een "airstrike" probeer uit te voeren:

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user '*even weggehaald*'@'localhost' (using password: NO) in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 17

ik denk dat je hiet een wachtwoord voor je mysql bent vergeten :). verder wel eeen grappig concept :). mischien wat meer ajax gebruiken? ;)
Waarvoor zou jij Ajax dan graag zien? Je moet het niet voor alles gebruiken.
ziet er wel leuk uit hoor, ik zal er gewoon mee doorgaan, en het zou weleens leuk kunnen zijn voor jezelf en voor je spelers om toch te proberen om het wat meer een rpg text based multiplayer, als je het nodig hebt heb ik nog wel een paar voorbeeld scripts voor je liggen. Gewoon lekker mee doorgaan rpg's zijn de beste
Ja ik zat zelf al te denken aan achievements als je een basis kapot knalt of als je resources geeft aan een teammate. Bedankt voor de reply
Leon de Groot op 16/11/2011 22:58:45

Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

Doe mij die dan maar :P

Verder doet je layout gek op kleinere schermmaten.
Voor wie hem wil bekijken is hier het script, inclusief SQL dump file.

http://files.leondegroot.nl/iwarz.zip

[size=xsmall]Toevoeging op 19/11/2011 16:35:30:[/size]

Heeft er nog iemand vragen over de werking van het script?
Ik was wel benieuwd maar als ik register dan krijg ik "Activation key is invalid"

Reageren