Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een verzoek.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen aan een browser game in php. Nu heb ik hem weer opgepakt maar ik kan me er niet echt toe zetten het af te maken. Zouden jullie het eens willen bekijken en zeggen wat jullie er tot dusver van vinden?
Ik was al bijna van plan het hele script in een rar file te zetten en het zomaar aan te bieden, zodat de liefhebber het kan afmaken, maar dat doe ik toch nog maar even niet ;)
ik krijg een error als ik een "airstrike" probeer uit te voeren:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user '*even weggehaald*'@'localhost' (using password: NO) in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16
Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 17
ik denk dat je hiet een wachtwoord voor je mysql bent vergeten :). verder wel eeen grappig concept :). mischien wat meer ajax gebruiken? ;)
ziet er wel leuk uit hoor, ik zal er gewoon mee doorgaan, en het zou weleens leuk kunnen zijn voor jezelf en voor je spelers om toch te proberen om het wat meer een rpg text based multiplayer, als je het nodig hebt heb ik nog wel een paar voorbeeld scripts voor je liggen. Gewoon lekker mee doorgaan rpg's zijn de beste