Hallo,

Ik wil voor iemand een hotelbon kopen (als cadeautje). Nu dacht ik dat die wel zouden bestaan, maar ik kan eigenlijk niet echt vinden wat ik zoek. Ik zoek heel simpel net zoiets als een VVV-bon of boekenbon, maar dan voor hotels...

Weet iemand of deze bestaan en zo ja waar je die kunt kopen? Ik zoek NIET iets wat je online moet bestellen. Ik wil het gewoon in een winkel kunnen kopen.

Iemand toevallig een idee?
Ik ziet ook al even te googlen, maar ik denk dat die dingen niet zomaar bij een hotel te koop zijn. Ik vrees dat de webwinkel de enigste optie is.
Aar, thanks voor het meezoeken. Het hoeft ook niet bij een hotel te koop te zijn. Liever gewoon bij een vvv-kantoor, boekhandel, primera of iets dergelijks. Ik dacht dat een aantal jaar geleden zo'n hotelbon een "hype" was... maar nu lijkt het onvindbaar. Raar :(
Er staan verschillende soorten op de website van primera. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus of het wat is weet ik niet.
Thanks, ik zie inderdaad 1 hotelbon, maar die moet je online bestellen. Dat is helaas te kort dag.
Thanks voor de tip, maar met de feestdagen ga ik het er maar niet op gokken... grote kans dat het mis gaat.
Pessimist
haha... lol
Ik denk gewoon dat t voor zaterdag wel aankomt als je het nu besteld. TNT heeft vast wel rekening gehouden met de feestdagen en mocht het niet 1 maar 2 dagen duren dan heb je het ook nog voor oud en nieuw in huis. ;-)
Alleen ben ik nu niet thuis, dus kan ik t niet bestellen. Sowieso te laat dus :(
Ik zal Primera nog wel bellen of ze die dingen niet toevallig hebben liggen... en anders maak ik zelf wel een bon :-s

Reageren