Ik ben al een tijdje opzoek naar een script die ervoor zorgt dat een belg op onze Belgische afdeling's site komt en een Nederlander op de Nederlandse afdeling's site komt.
Bijv.
Ik uit Nederland bezoek www.domein.be alleen ik ben geen belg dus door een bepaald script wordt ik doorverwezen naar www.domein.nl
Is er een bepaald script voor wat dit namelijk kan?
Vakantie :), dus ik sta er op dit moment alleen voor, maar ze beginnen vanaf maandag weer, en dan kan ik eindelijk op vakantie' maar ik had het gevraagd alleen het was nog niet bevestigt door de afdeling zelf.
En zo te zien dacht ik dus, dan los ik het zelf op, zodoende.
Het lukt' alleen was mijn vraag nog, niet alle Belgen hebben zijn browser gegevens standaard op Vlaams staan etc. dan moet ik toch echt gaan kijken naar ip country range?
om precies de verschillen eruit te pikken.
Kan iemand uit België testen of die naar serveip.be wordt gestuurd?
[quote="Jelle - op 05/01/2012 16:28:45"]
Hehe alright try it ;)
Het lukt' alleen was mijn vraag nog, niet alle Belgen hebben zijn browser gegevens standaard op Vlaams staan etc. dan moet ik toch echt gaan kijken naar ip country range?
[/quote]
Zou wel een beter idee zijn. Deze kijkt naar de IP's, dus als iemand uit België via een VPN-verbinding via een Amerikaanse ISP heeft lopen, zal je uiteraard als Amerikaan worden gedetecteerd.