Hey ik zoek een drank mix script waarmee ik op een admin pagina dan een Browse button heb dat ik dan een Foto kan uploaden en ernaast uitleg kan geven hoe het Mixje in elkaar zit en als ik dan op Add klik
Dat het plaatje dan geupload word en als je dan de pagina bekijkt dat je allemaal links ziet van al geposte drankjes en dan op een drankje likt klik dat hij dan geopend word, en daar weer een button heb om terug te keren naar Drank Overzicht waar je al die links ziet.
Ik heb zelf geprobeert een nieuws script uit te bouwen tot drank script maar dat werd niet zo'n groot succes dus ik hoop dat hier een paar goeie scripters tussen zitten die mij hieraan kunnen helpen! Alvast bedankt mensen! :P
Moet het altijd wat schuifen :) het is voor en goed doel PartyTeam Site maareh.. Met beginnetje ben ik al blij.. ik heb alleen 2 rechter handen met scriptuh dus kan iemand nie even meehelpen?
Niet veel ben ik bang van denk alleen Bedankje! :P
kan wel dvdtjes opsture ofzo :P maarjah dat branden doet tegewoordig iedereen dus zal ook wel niet hoeven..
Heb weinig zin om ervoor te betalen.. Dus mischien dat iemand anders me dan kan helpen en anders.. moet ik maar in html werken ofzo maar dat is vet irritant en tijdrovent. Dus toch liefst in php!
Dan moet je gewoon even kijken wat je precies nodig hebt.
- upload pagina
- overzicht pagina
- extra drankjes info pagina
- beveiligingsscript (voor admin gedeelte)
-
-
Dat maak je dan eerst zoals je het zou willen zien in html. En dan kan je gewoon de scripts er in gaan bouwen.
Dan ben je dus niet afhankelijk van andere script, maar maak je het gewoon zelf. maarja.. .kweet niet hoe handig je bent met php...
?
Onbekende gebruiker
12-06-2005 03:00
ben niet echt goed in php kan alleen wel aanpassen etc.. Maar zelf complete scripts maken kan ik nog niet heb dus liever dat iemand het kan maken denk dkat ik daar meer van leer.