Is er een mogelijkheid om een waarde van een variabele mee te geven aan een pagina dat je hebt (ge) include? Zonder gebruik van database.dus….. de $naam in de include pagina kijkt in huidige pagina wat de waarde is
Ik heb nog geen code om mee te sturen ik vraag eerst even of er iemand een idee/ vb heeft…. Of me op weg kan helpen.
Alvast 1000x dank
heel raar .....Het werkte 1 keer ik pas het aan op de andere pagina en nu krijg ik een fout.
Wat ik als tweede test maakte
Een pagina(pe1.php) met
<?php
$aaa = '[email protected]';
include 'pee.php';
?>
In de include pee.php staat
<?php
echo $aaa;
?>
De error dat ik krijg is
Warning: include(testo.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
Warning: include(testo.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
Warning: include() [function.include]: Failed opening 'testo.php' for inclusion (include_path='.:/tmp:/usr/share/pear') in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
$aaa
[size=xsmall]Toevoeging op 15/01/2012 10:42:02:[/size]
deze is juist vorige stond fout in
heel raar .....Het werkte 1 keer ik pas het aan op de andere pagina en nu krijg ik een fout.
Wat ik als tweede test maakte
Een pagina(pe1.php) met
<?php
$aaa = '[email protected]';
include 'pee.php';
?>
In de include pee.php staat
<?php
echo $aaa;
?>
De error dat ik krijg is
Warning: include(pe1.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
Warning: include(pe1.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
Warning: include() [function.include]: Failed opening 'pe1.php' for inclusion (include_path='.:/tmp:/usr/share/pear') in /home/usr1/dispos/public_html/pe1.php on line 3
$aaa
Strange
Pagina include 'pee.php' staat zeker online.Het staat in dezelfde map als het andere bestand.
Kan ik het beter in een andere map zetten ? Als ik het via een volledige link erop zet(in de include) met de http://www enzo erbij werkt het ook niet. Als je deze link dan in de browser opent staat ie er wel.
namen zijn zeker juist .was een oude foutmelding maar was zelfde als bestaande. vandaar dat ik die nam .ik had voor de zekerheid de namen eens hernoemd voor geen fouten te hebben. pagina naam include en pagina naam dat opgeladen is zijn dezelfde.zou het kunnen door het veel testen dat de server deze automatisch blokt ? Zoiets nog niet meegemaakt