Beste mede gebruikers van dit forum,

Tot vandaag heb ik met plezier gebruik gemaakt van dit forum, en wil ik iedereen bedanken hiervoor.

Het mooie van een forum is, is dat je er anoniem gebruik van kunt maken of al je eigen gegevens daarin prijsgeeft. Zelf heb ik de keuze toendertijd gemaakt om anoniem te blijven en een bijnaam die sommige mensen mij gegeven hebben te gebruiken. Nu schijnt het doordat ik niet mijn echte naam gebruik de kwaliteit van het forum omlaag haal, en wordt mij verzocht mijn echte naam te gebruiken, dit weiger ik uit principe, omdat ik werk en prive gescheiden wil houden.

Maarja, dat is blijkbaar hier niet meer mogelijk.
Ik wil hier toch nog even op reageren, als een van de hoofdmoderators.

@Phoenix: Nee, de reden dat het wel goed was, is miscommunicatie intern. Zoals gezegd, we hebben hier intern overleg over gehad.

@Ozzie: Anonimiteit is onderdeel van internet en daar ben ik het dan ook volledig mee eens.

@Wouter: Eigenlijk miste ik jouw naam ook nog in het lijstje ;) Nee geintje, ik snap wat je bedoeld. Er zit echter wel een verschil tussen de streepjes als achternaam en een naam die nergens op slaat (een nickname dus).

Als afsluiter, en om de storm in een glas water te bevestigen, citeer ik een stukje uit de gebruikersvoorwaarden:

Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn. Het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.

Aanstootgevende gebruikersnamen, iconen, voetregels of forum-handtekeningen worden geweerd.

Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen waarom er in eerste instantie over werd gesproken.

Als jullie nog vragen zijn, horen wij dit natuurlijk graag :)

Vriendelijke groeten en een fijne avond,
Chris Horeweg
Hoofdmoderator
Mooi ben blij dat dit op een misverstand berust. Want ik hou mijn nickname en ik ben er trots op! :)
Hertog Jan op 19/01/2012 02:03:42

Mooi ben blij dat dit op een misverstand berust. Want ik hou mijn nickname en ik ben er trots op! :)

Altijd fijn om iemand van adel in ons midden te hebben... ;-)
Ik had ook een PM gekregen, maar ik kreeg niet echt de indruk dat ze het echt verplichtte, meer dat ze het graag wouden.

En ik moet toegeven, Smurf komt nou niet echt professioneel over :)

Reageren