Overal in de media hoor je het. De Elfstedentocht!

Ik zet mijn geld in op Zondag :-) Wie gaat er met me mee?
Ik zet mijn geld in op niet...

Het ijs is nu nog nergens op de min. dikte (15cm, max. was gister 12cm en min. 6cm), het begint nu al flink te dooien (dus er komt niks bij) en bij twijfelen gaan ze het zeker niet door laten gaan (veiligheid voor alles).
Bij verschillende plaatsen is de dikte al op 15 cm zoals in Bartlehiem en Leeuwarden. Het noorden heeft weinig problemen alleen zuid-west heeft wat problemen alleen met ijstransplantaties proberen ze het alsnog en anders een alternatieve route. Vrijdag en zaterdag gaat het 's nachts weer -8 a -10 graden worden. Dus ik hou de moed er in.

Heb er nu al zin in. Ik ga zowiezo naar Dokkum naar het keerpunt en dan eind van de middag lekker de kroeg in aan de lekkere beerenburg! En Hertog Jan natuurlijk!
Hertog Jan op 08/02/2012 19:14:19

...en dan eind van de middag lekker de kroeg in aan de lekkere beerenburg! En Hertog Jan natuurlijk!

Haha, eens een alcoholist, altijd een alcoholist!

Ik ben ook wel benieuwd... it geeeht oan!!! (of zoiets...)
Piet Paulusma was daarstraks op de radio en bij hem achter z'n huis was het wel 15cm dik. Maar dat is niet overal het geval. Wellicht komt er een alternatieve route.

Van de ene kant geloof ik er niet in (weertechnisch gezien), maar van de andere kant (jee, ik lijk wel een politicus) valt het me op dat het wel erg "officieel" begint te lijken nu. Veel media-aandacht, zelfs een elfstedenjournaal. Dat geeft mij het gevoel dat er toch een kleine kans bestaat. Maar ja, het blijft natuurlijk koffiechocomeldik kijken...

In Leeuwarden zijn ze de feesttent al aan het opbouwen, wat een joekel van een ding! Daar zou ik een best mooi feestje kunnen hebben.

Ozzie PHP op 08/02/2012 19:44:06

Dus omdat ik graag een biertje/beerenburg lust ben ik gelijk een alcoholist? :-)

Nou zeg! omdat jij script ben je een nerd, eens een nerd altijd een nerd!

Hertog Jan op 08/02/2012 19:55:00

In Leeuwarden zijn ze de feesttent al aan het opbouwen, wat een joekel van een ding! Daar zou ik een best mooi feestje kunnen hebben.

[quote="Ozzie PHP op 08/02/2012 19:44:06"]

Dus omdat ik graag een biertje/beerenburg lust ben ik gelijk een alcoholist? :-)

Nou zeg! omdat jij script ben je een nerd, eens een nerd altijd een nerd!
[/quote]
Sorry, ik wist niet dat het gevoelig lag, hihihi :)

Kijk hier eens mobiel.nu.nl/pda/algemeen/379161-Elfstedentocht-komend-weekeinde-onmogelijk.html
it geht NIE oan!
Dit was de laatst mogelijke elfstedentocht! Eind 2012 vergaat de wereld!

Des ondanks ga ik toch naar Dokkum om de recreatie schaatsers aan te moedigen en dan beerenburg und beer!

En ozzie, het ligt extreem gevoelig bij mij:-(
Hehe... lol... je bent zeker ook lid van zo'n clubje... iets met AA

hehe :)

Reageren