Ik had een vraag, waarom is het script 'Achtergrond kleur submitter' verwijderd?

Hier had namelijk een 'redactie' lid een domme/beledigende/nutteloze reactie geplaatst en daar heb ik commentaar op gegeven. Dit omdat ik graag een discussie op wou wekken wat betreft 'niveau verbeteren van PHPhulp'. Alleen nu blijkt het topic verwijderd te zijn.
Is het niet beter dat als iemand een script plaatst, dat dit eerst goedgekeurd wordt, voordat het online komt?
Inplaats van het achteraf verwijderen?
Toevallig hebben we daarover al een tijdje intern overleg. De library laat nog wat te wensen over, maar we werken eraan.
Phoenix Bird op 09/02/2012 23:40:40

Is het niet beter dat als iemand een script plaatst, dat dit eerst goedgekeurd wordt, voordat het online komt?
Inplaats van het achteraf verwijderen?

+1
Dat zou misschien wel een goed idee zijn, maar ik denk dat het aan de andere kant laagdrempelig moet zijn.. Ook voor beginners om zichzelf te verbeteren dmv het positieve commentaar dat ze op hun geplaatste script o.i.d. krijgen.
Hmmm, dat denk ik niet. Als er (essentiƫle) fouten in een script staan, dan wil je dat toch niet live publiceren denk ik...

Hier heb je een script... maar kijk uit, er kunnen fouten in zitten!
Ik denk dat je van een script moet kunnen verwachten dat het foutenvrij is.

Als het gaat om het leerproces of het krijgen van feedback, dan denk ik dat het forum zelf daar een meer geschikt middel voor is.
Misschien een leuk idee om het forum uit te breiden met een script review, waar iemand zijn / haar gemaakte script kan laten beoordelen.
Dat is eigenlijk al de bedoeling, alleen hier wordt nooit echt serieus op gelet.

Reageren