Ik ben bezig met een tutorial, waaraan ik vorige week zondag ben begonnen.
Ik heb afgelopen week weinig tijd gehad om er aan te werken en wilde er nu weer aan verder gaan maar krijg de melding dat ie meer dan 7 dagen geleden geplaatst is en ik niet meer kan wijzigen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik er weer bij kan?
@SanThe, een tutorial of script staat eerst op inactief. Dan zou je dus de tutorial in PHPhulp kunnen schrijven en dan kan je hem na 7 dagen niet meer bewerken (ook al is hij niet actief). Daarom gaf ik als hint om eerst de hele tutorial te schrijven en hem dan pas aan te melden op PHPhulp en dan de tutorial op actief te zetten. Dan heb je geen problemen.
Allereerst excuses, voor de late reactie. Ik heb dit topic totaal over het hoofd gezien.
Wanneer er iets mis gaat met een tutorial kan je dit bij mij melden. Het is helaas niet mogelijk om een tutorial of script na 7 dagen nog te wijzigen. Het spijt mij, maar in het verleden zijn er diversen mensen geweest die topics / tutorials / scripts leeggooiden (om welke reden dan ook) zodat het geen enkele toegevoegde waarde meer had. Om die reden is deze 'beveiliging' in diversen onderdelen van dit forum toegepast.
Wat wil je wat ik precies met jouw tutorial ga doen? Er zijn twee opties:
1: Verwijderen, en jij / of ik start een nieuwe tutorial
2: Jij stuurt de tekst naar mij toe en ik plaats de nieuwe tekst(en) en activeer de tutorial