ik vind dat groene links en rechts van de banner niet passen,,, verder zijn de letters van de menu bovenaan en het dikgedrukte van de website inhoud heel wazig, ik zie in je pagina bron ook allemaal tables je kan dit beter niet doen dan zou ik nog eerder divjes gebruiken of gewoon met css oplossen.
verder vind ik je menu niet in verhouding met je website, ik denk dat je website in width een beetje groter kan en je menu iets kleiner denk dat dat wel mooier is en dat je dat groene naast de banner dan weg kan laten :)
De foto pagina werkt een beetje vreemd. In eerste instantie lijken de foto's geen links (de cursor blijft gewoon een pijltje), maar als ik er toch op klik krijg ik wel de foto te zien in een popup.
Ik zou in elk geval zorgen dat de cursor verandert, dat maakt het duidelijker dat je op de foto's kunt klikken. Daarnaast zou ik geen popups gebruiken. Laat de foto zien in groot formaat onder of boven de kleine foto's, of in een modal html window binnen je pagina.
Ik vindt het jammer dat er op de startpagina geen foto's staan. Ik moet nu eerst een paar keer klikken voordat ik erachter kom wat voor camping het is.
Als ik ongeldige invoer geef bij het contactformulier verschijnt de foutmelding op een witte pagina. Is niet mooi; 'verpak' dit in de normale layout van je site.
bedankt voor de reacties ga zeker met enkele rekening houden,
1) heb de php eens bekeken van die form en blijkbaar zijn er 3 verschillende errors qua invoer moet ik dan 3 pagina's maken met de 3 errormeldeingen of kan ik dit op 1 pagina doen ?
2) wat die foto's betreft op de startpagina, is een bewuste keuze, krijg nogal veel foto's binnen en om die eerst op de startpagina te plaatsen maar om een algemeen beeld van de camping te publiceren mss wel een goed idee
3)die verandering van die cursor ? heb geen idee hoe je dat doet , is in dreamweaver gebeurt met een behavior op de foto, mss toch eens over denken een album te maken zonder popup
4) de aanpassing van kleuren en of formaat, ik vind dat wel goed passen, dat zal kwestie van smaak zijn, toch bedankt voor de reacties ;) en ga er rekening mee houen
1) heb de php eens bekeken van die form en blijkbaar zijn er 3 verschillende errors qua invoer moet ik dan 3 pagina's maken met de 3 errormeldeingen of kan ik dit op 1 pagina doen ?
Maak een array aan voor fouten.
Controleer of een invoer voldoet aan de vereisten. Zo nee, vul de array met de foutmelding(en).
Toon de inhoud van de array in de normale layout van je pagina, dus niet op een witte.
Dit kan in 1 script/pagina.
[quote="Danny lambrechts op 15/02/2012 12:29:00"]
Maak een array aan voor fouten.
Controleer of een invoer voldoet aan de vereisten. Zo nee, vul de array met de foutmelding(en).
Toon de inhoud van de array in de normale layout van je pagina, dus niet op een witte.
Dit kan in 1 script/pagina.
[/quote]
3)die verandering van die cursor ? heb geen idee hoe je dat doet , is in dreamweaver gebeurt met een behavior op de foto, mss toch eens over denken een album te maken zonder popup
Omdat je al die tables (verkeerd) gebruikt is het een beetje lastig om je direct de goede CSS te geven. Maar in principe is het op deze manier: