Helaas is er nu, 8 dagen na 10 feb., nog steeds geen 'speciale' pagina te zien. We zouden kunnen stemmen tot 20 feb. dit betekend dat we nog maar 2 dagen hebben. Waar is die pagina en komt die wedstrijd ooit nog een keer terug? Of is dit slechts een grap geweest om wat meer tutorials en scripts te krijgen van hoge waarde?
Grappig ook dat als je doorklikt op 'meld ja aan' dat je dan op het email-adres van Bas aangemeld word. Nu snap ik direct waarom hij altijd zo druk is, hij krijgt gewoon heel veel vacatures binnen!
?Onbekende gebruiker
03-03-2012 18:23
Zijn er niet meer stemmen?
Tot nu:
Tutorials
- Beginnersfouten tegengaan: 2
- Variabel denken: 0
- HTML in 2012: 1
- Zend data met AJAX: 0
Scripts
- The Pirate Bay PHP Proxy: 0
- PHP benchmarks script: 0
- The PirateBay Downloader: 0
- PHPbench: 0
Bas, leuk dat je op mij stemt, maar het gaat natuurlijk niet om het feit dat ik geen webhosting heb.
@Boris, als je alleen Phoenix de tussenstand laat doen wordt het een stuk overzichtelijker en krijgen we niet om de stem de tussenstanden.
@Phoenix, leuk dat je het op pakt! Variabel denken kan er vanaf:
Jeroen vd (maker van variabel denken)
maar ik wil me bij deze afmelden van deelname, ik heb geen interesse in een webhosting pakket. ik ben maar een beetje een hobbyist, maar voornamelijk voor school, ik ontwikkel uit eigen beweging niets (in ieder geval niet om ook daadwerkelijk online te zetten). voor anderen die hier echt hun best voor hebben gedaan, vind ik dit eerlijker.