Ooit hadden we een nieuwsredactie en iedere week werden er wel een paar berichten geplaatst. Maar nu... vrijwel niks meer. Is de nieuwsredactie in winterslaap? Is er nog wel een nieuwsredactie? Is er geen relevant nieuws? Ik kan me nog herinneren dat er een tijd geleden vrijwel om de dag een berichtje door Eddy Bisschops werd geplaatst. Ook die lijkt niet meer actief te zijn op het forum?

Kortom... wat is er aan de hand?
Ik vrees dat PHPhulp niet zoveel is met inactieve mods/beheerders
Ik heb vandaag ook iets ingezonden. Nu afwachten of het wordt goedgekeurd.
Zoeken jullie nog teamleden?
Ja, redactie member zou mij ook wel mooi lijken :)
Dus crew / Bas... misschien tijd om weer wat nieuwe redactieleden aan te nemen?
Wouter J op 06/03/2012 21:40:35

Ach, Bas is zelf ook geen promotie voor het team...

+1
Het is en blijft jammer dat we momenteel zo'n waardeloze nieuwsredactie hebben. Het laatste nieuwsbericht is al 2 weken oud en is van mijzelf terwijl ik niet eens onderdeel ben van de nieuwsredactie. Even voordat ik dit bericht geplaatst heb, heb ik een nieuwstip doorgegeven. Raoul deed mij de toezegging dat hij er een nieuwsbericht over zou schrijven, maar dat bericht is nooit verschenen. Het laatste bericht van een redacteur is inmiddels een maand oud.

Kunnen we die hele nieuws-sectie en nieuwsredactie niet veel beter afschaffen? Op deze manier heeft het weinig zin.
Ozzie speciaal voor jou heb ik weer een artikeltje toegevoegd. ik had het de laatste weken erg druk met school mijn excuus hiervoor. Ik zal proberen wat vaker nieuws te posten :)
Thanks Reshad, dat waardeer ik. Ik hoop alleen dat er wat meer continuiteit in de nieuwsberichten komt. Volgens mij was het streven 2 a 3 berichten per week en daar komt weinig van terecht. Ik zie af en toe best interessante dingen voorbij komen op andere sites en dan vraag ik me af waarom dat bij ons niet te lezen is. En als ik zo'n bericht dan tip, dan wordt (ondanks toezegging) er niks mee gedaan.

(Ik stuur je nog even de link naar dat nieuwsberichtje waar Raoul iets over zou schrijven. Misschien kun jij er dan een berichtje van maken?)
Mocht er nog interesse zijn, dan wil ik ook wel meehelpen in het team. Ik kijk vaak op Tweakers, ik houd de ontwikkelingen op gebied van webdevelopping in de gaten, en bovendien beheer ik mijn spoorgerelateerde nieuwssite, en heb een hoop ervaring in nieuws (her)schrijven.
Go Aar... Go Aar :)

Reageren