Ik zit namelijk met een project op school waarvan ik afbeeldingen van een Netwerk Hardeschijf op een website moet kunnen laten zien. Ik heb hier al dagen en nachten aan gespendeerd om een oplossing te vinden maar ik ben echt ten einde raad.
Wat is nu net het probleem.
De Netwerk Hardeschijf waarvan ik de afbeeldingen wil vanaf halen is beveiligd met een wachtwoord. Dus is de uitdaging om de afbeeldingen op de website te kunnen laten zien.
is er een PHP script dat zich eerst zal inloggen op die NAS server en dan de foto's ervan af kan halen?
is dit een opdracht van school? dan kan je toch gewoon hulp vragen bij een leraar.
Als het een project is waarop je een cijfer krijgt dan zou je de stof horen te weten
[size=xsmall]Toevoeging op 20/03/2012 10:15:19:
is dit een opdracht van school? dan kan je toch gewoon hulp vragen bij een leraar.
Als het een project is waarop je een cijfer krijgt dan zou je de stof horen te weten
[/size]
De Netwerk Hardeschijf waarvan ik de afbeeldingen wil vanaf halen is beveiligd met een wachtwoord. Dus is de uitdaging om de afbeeldingen op de website te kunnen laten zien.
Ik snap 'm even niet. De opdracht is om een netwerk harde schijf te hacken? :-s
Neen, de harde schijf staat bij ons in het lokaal. Ik zal even het hele proces uitleggen. Er staat een ip-camera in ons lokaal dat automatisch foto's neemt wanneer er beweging wordt gededecteerd. Deze foto's worden naar een netwerk harde schijf gestuurd die beveiligd is met een wachtwoord. De foto's moet ik op een site kunnen laten zien d.m.v. php.
is de webserver een linux server? Je kan dan de nas-schijf mounten op die linux server. Hoef je verder niks te programmeren. Uiteraard heb je voor deze mount dan ongetwijfeld het username/password van de nas-schijf nodig.
De linux server staat bij ons in het lokaal, zo ook de ip-camera en de nas-server. maar de nas-server is beveiligd met een gebruikersnaam en een wachtwoord, zelf ken ik ze maar ik moet ze wel altijd ingeven vooraleer ik op de nas-server terecht kan. Dit kan ik niet uitschakelen, daarom dat ik iets zoek dat bijvoorbeeld automatisch de gebruikersnaam en het wachtwoord kan doen laten invullen.