Bijvoorbeeld als je op een knop drukt dat je er om de 20 seconden op kunt drukken. dus je kan bijvoorbeeld niet na 10 seconden erop drukken als je de eerste keer hebt opgedrukt kan je pas weer over 20 seconden op drukken.
1) Probeer eens komma's, punten en hoofdletters te gebruiken.
2) Typ eens volledige en juiste zinnen
3) Waarom heb je hiervoor een database nodig?
4) Kijk eens naar JavaScript, het disabled attribuut in HTML en een button element in HTML
5) Wat heb je van de rest al? Of moeten wij het even gratis voor je maken, dat is geen hulp meer...
Fack jullie man jullie zijn zo gierig om een stukje code te geven.
Ik betaal je niks homo!
Je kan je beter een stukje in dimmen kerol.
Met zulke uitspraken zul je hier geen hulp krijgen.
Omschrijf je probleem gewoon goed. Vertel daar bij wat je al hebt en wat je al hebt geprobeerd. Probeer ook eens Linkje zeer betrouwbaar en gratis
Tevens zijn we niet gerig, alleen onze mening is dat je zelf ook dingen moet ondernemen. Wij hebben ook alles moeten leren en velen leren nu nog. Wil je dit script toch compleet aangeleverd krijgen. Dat kan hoor geen probleem.
Maak hiervoor even een vacature topic over aan en vermeld jou verzoek met de vermelding moet gratis gemaakt worden. Vermoed dat er dan 0,0 reactie's komt.
EDIT:
Zo schelden mag voor mij een mod voor aangesproken worden. Dit is rond uit schandalig voor woorden gewoon. En dat bij iemand die volgens mij 75% van zijn dag bestaad aan PHPhulp te voorzien van hulp. TS Schaam je en dim je woorden in wil je.
Joop Overmaat op 18/03/2012 15:45:29
Ik snap het idee van de TS wel, toen ik hieraan begon had ik ook nog nooit een webpagina geprogrammeerd.
Joop, Denk dat iedereen wel weet wat de TS wil of hoe die het wil hebben.
Zijn woord keuze is gewoon 0,0 goed te noemen.
God o God, wat kan ik slecht tegen dit soort figuren.
Jongens doe vooral geen moeite, zijn andere topics gezien te hebben wil de meneer alleen maar zo veel mogelijk van je kennis uitmelken met het liefst gratis scripts.
Omschrijf je vraag duidelijk en misschien als je heel erg geluk hebt is er iemand die je wilt helpen.
Tja, ik vind zijn gedrag ook afkeurenswaardig. Als ik zijn post eerder gelezen had ik hem alleen op de goede weg gezet i.p.v er een werkend iets neer te zetten.
Tja, ik vind zijn gedrag ook afkeurenswaardig. Als ik zijn post eerder gelezen had ik hem alleen op de goede weg gezet i.p.v er een werkend iets neer te zetten.
Gedane zaken nemen geen keer.
Bedankt,
Sorry allemaal voor dat gedrag dat kwam omdat als ik hier elke keer iets vraag komen er mensen met geld vragen en komen reageren terwijl ze niet mee willen helpen.
Ik heb de code van u gebruikt maar als ik op dat knop druk gaat hij over 20 seconden pas naar de site.
1- Ik wil bijvoorbeeld een knop als ik erop druk stuur hij mij gelijk door naar een ander deel van me website en dan schrijft hij wat naar de database zo een datum? dat ik pas weer 20 seconden later op de knop kan drukken.