hoi,

Mijn site heeft een compleet nieuw jasje gekregen, echter ben ik niet helemaal tevreden over de layout. Heeft iemand van jullie een paar tips/opmerkingen.

Het hoeft niet over de layout alleen tegaan!

Edit: was de link vergeten: http://www.industrialgaming.net/

PS: Moet ik me ergens voorstellen?

Kindest regards,

Sevvlor
je hoeft je hier niet voor te stellen hoor, kan wel, dat kan in de koffiehoek.

maar ik wil best eens naar je site kijken. is dan alleen wel handig als je aangeeft welke site dat dan is
Jeroen vd op 28/03/2012 15:57:00

je hoeft je hier niet voor te stellen hoor, kan wel, dat kan in de koffiehoek.

maar ik wil best eens naar je site kijken. is dan alleen wel handig als je aangeeft welke site dat dan is

Staat er inmiddels tussen, was 't vergeten >.<
ik vind het op zich wel netjes. ik zou voor een groter lettertype gaan op bepaalde plaatsen (forum etc), en ik zou de register en login laten weergeven in het midden, order die header. niet een aparte pagina openen.

verder is je html niet helemaal semantisch. je hoeft niet perse de <fieldset> elke keer af te sluiten en te openen, bijvoorbeeld
Jeroen vd op 28/03/2012 16:13:58

ik vind het op zich wel netjes. ik zou voor een groter lettertype gaan op bepaalde plaatsen (forum etc), en ik zou de register en login laten weergeven in het midden, order die header. niet een aparte pagina openen.

verder is je html niet helemaal semantisch. je hoeft niet perse de <fieldset> elke keer af te sluiten en te openen, bijvoorbeeld

Wat was dat ook al weer? semantisch? echt duidelijk is google niet. Een duidelijk verschil tussen CSS en HTML, h1 tags, p tags toch?

<fieldset> doe ik omdat ik van die boxjes wilde, het is niet echt super maar ja.

Waar precies wil je de login/signup hebben? Zoals ik de signup gedaan heb op de voorpagina? Met die knop "Create a account"
lees dit eens door: klik

vervang die fieldset (behalve de parent) eens door divjes. klopt wat beter denk ik

ik zou de sign-up net zou weergeven als de sign-in pagina, dus met header, footer etc

ik bekeek je code nog eens, er zitten een aantal nutteloze geneste divs in. die zou ik er uithalen
Ik vind de paginanummering onderin lelijk, je zou een andere kleur kunnen kiezen ipv dat blauw, het is ook niet goed te lezen op die zwarte achtergrond.

Verder is de signup in de sidebar goed, kan je het daar maken, dat als je naast de lightbox klikt dat hij dan sluit?
Ook de sign-in en sing-up net zo maken als die in de sidebar (geen aparte pagina)
nog een klein dingetje: ik zou de navigator bovenin in het midden plaatsen, creert wat meer rust denk ik
Bedankt voor al jullie tips, ik ga er zo snel mogelijk werk van maken.
Ook zal ik de Semantiek aanpakken.

Meer tips zijn altijd welkom.
Hoi Sevvlor.

Ik heb net even je site bekeken en hij ziet er niet verkeerd uit. Ik heb alleen even snel een opmerking over het aanmaken van een account. Je doet dat nu met een dialoog, alleen de inhoud ervan is groter als mijn schermresolutie (in de lengte dan) dus dat betekend dat ik niet meer het dialoog kan weggeklikken of verzenden als ik hem helemaal zou invullen.

Dit is op mijn macbook met Safari.

Misschien dat je er iets tegen kan doen?

Groetjes
Reckedj
Reckedj - op 29/03/2012 20:24:04

Hoi Sevvlor.

Ik heb net even je site bekeken en hij ziet er niet verkeerd uit. Ik heb alleen even snel een opmerking over het aanmaken van een account. Je doet dat nu met een dialoog, alleen de inhoud ervan is groter als mijn schermresolutie (in de lengte dan) dus dat betekend dat ik niet meer het dialoog kan weggeklikken of verzenden als ik hem helemaal zou invullen.

Dit is op mijn macbook met Safari.

Misschien dat je er iets tegen kan doen?

Groetjes
Reckedj

Dit zou nu opgelost moeten zijn!

De andere tips ben ik nu aan het gebruiken!

Reageren