Door
Sevvlor S
op 28-03-2012 15:51
gewijzigd op 28-03-2012 15:56
1.653 views
hoi,
Mijn site heeft een compleet nieuw jasje gekregen, echter ben ik niet helemaal tevreden over de layout. Heeft iemand van jullie een paar tips/opmerkingen.
ik vind het op zich wel netjes. ik zou voor een groter lettertype gaan op bepaalde plaatsen (forum etc), en ik zou de register en login laten weergeven in het midden, order die header. niet een aparte pagina openen.
verder is je html niet helemaal semantisch. je hoeft niet perse de <fieldset> elke keer af te sluiten en te openen, bijvoorbeeld
ik vind het op zich wel netjes. ik zou voor een groter lettertype gaan op bepaalde plaatsen (forum etc), en ik zou de register en login laten weergeven in het midden, order die header. niet een aparte pagina openen.
verder is je html niet helemaal semantisch. je hoeft niet perse de <fieldset> elke keer af te sluiten en te openen, bijvoorbeeld
Wat was dat ook al weer? semantisch? echt duidelijk is google niet. Een duidelijk verschil tussen CSS en HTML, h1 tags, p tags toch?
<fieldset> doe ik omdat ik van die boxjes wilde, het is niet echt super maar ja.
Waar precies wil je de login/signup hebben? Zoals ik de signup gedaan heb op de voorpagina? Met die knop "Create a account"
Ik vind de paginanummering onderin lelijk, je zou een andere kleur kunnen kiezen ipv dat blauw, het is ook niet goed te lezen op die zwarte achtergrond.
Verder is de signup in de sidebar goed, kan je het daar maken, dat als je naast de lightbox klikt dat hij dan sluit?
Ook de sign-in en sing-up net zo maken als die in de sidebar (geen aparte pagina)
Ik heb net even je site bekeken en hij ziet er niet verkeerd uit. Ik heb alleen even snel een opmerking over het aanmaken van een account. Je doet dat nu met een dialoog, alleen de inhoud ervan is groter als mijn schermresolutie (in de lengte dan) dus dat betekend dat ik niet meer het dialoog kan weggeklikken of verzenden als ik hem helemaal zou invullen.
Ik heb net even je site bekeken en hij ziet er niet verkeerd uit. Ik heb alleen even snel een opmerking over het aanmaken van een account. Je doet dat nu met een dialoog, alleen de inhoud ervan is groter als mijn schermresolutie (in de lengte dan) dus dat betekend dat ik niet meer het dialoog kan weggeklikken of verzenden als ik hem helemaal zou invullen.