Ben ik de enige die me hier aan ergert?
Onnuttige reacties zoals enkel "HAHAHAHAAHA" of dergelijk?

Offtopic kan in enige zin wel vind ik, als de berichten nog enigzins een boodschap bevatten...

Misschien de mods/admins zoiets eerder laten opruimen?
Ach, als jij dat terecht vindt, vraag ik me af welke leeftijd je hebt... Zal ik anders eens beginnen met elke newbie eens uit te lachen als die zulke vragen stellen?

Dan ben ik behoorlijk lang bezig, want ik zit verdomd veel op dit forum...

Kijk naar z'n leeftijd, hij is van '92, maw 13 jaar oud, zulke reacties kan je nu eenmaal van die leeftijd verwachten...

Soit, als dat het niveau aan het worden is op dit forum, vond ik het hier vroeger toch leuker...
Over vroeger,

Ligt het nou aan mij of komer er steets meer beginners. En dan bedoel ik niet beginners in de zin van mensen met een post, maar beginners in de zin van 'wat is php?'.

(Of heb ik al die trauma's van vroeger al onderdrukt, en alleen de iets prettigere herinneringen over gehouden...)
Ach, wat je trauma's noemt... Iedereen moet elders beginnen.. Oké, het is soms irritant, maar negeer het dan gewoon ipv zo'n domme, irritante reacties te gaan geven... Zo breek je de gebruiker enkel meer af, ipv hem helpen op te bouwen...
Je gaat toch niet beweren dat ik beginners niet help? ^^,

Maar je hebt (natuurlijk) wel weer gelijk.

PS (offtopic, zoal shet titel al zegt):
Van Dale
el·ders
bijwoord
(formeel) op een andere plaats

Wel grappig, in Nederlands zeg je 'ergens' ipv 'elders'.
Can I use PHP scripts?
No.

Daar kan iedereen toch uit opmaken dat je geen php kan gebruiken. Het staat er letterlijk, het is alleen engels.
Ach, jij was een wonderkind he Steffan ;)

@Jelmer, dat beweer ik niet ;) Jij helpt ze ook wel :)
Rafael schreef op 23.06.2005 20:49
Ach, jij was een wonderkind he Steffan ;)

@Jelmer, dat beweer ik niet ;) Jij helpt ze ook wel :)

Hoezo WAS :P Ben ik nooit geweest!
Maar ik ga er van uit dat als je 13 bent tenminste een beetje engels kan.

Wel grappig, in Nederlands zeg je 'ergens' ipv 'elders'.

In het Nederlands zeggen ze ook: "in het Nederlands"
Niet iedereen is even slim, en denkt even snel ? :)
Waar je zelf totaal niets van af weet, ga je zelf ook over twijfelen, en toch nog eens dubbel vragen.... :)
Rafael schreef op 23.06.2005 20:55
Niet iedereen is even slim, en denkt even snel ? :)
Waar je zelf totaal niets van af weet, ga je zelf ook over twijfelen, en toch nog eens dubbel vragen.... :)

Nu moet ik je nog gelijk geven ook :( :P.

HELP ME Ik wil een php game online zetten !!!!

Je had het ook kunnen verwachten van iemand die zo'n titel gebruikt.

Reageren