Ach, als jij dat terecht vindt, vraag ik me af welke leeftijd je hebt... Zal ik anders eens beginnen met elke newbie eens uit te lachen als die zulke vragen stellen?
Dan ben ik behoorlijk lang bezig, want ik zit verdomd veel op dit forum...
Kijk naar z'n leeftijd, hij is van '92, maw 13 jaar oud, zulke reacties kan je nu eenmaal van die leeftijd verwachten...
Soit, als dat het niveau aan het worden is op dit forum, vond ik het hier vroeger toch leuker...
Ligt het nou aan mij of komer er steets meer beginners. En dan bedoel ik niet beginners in de zin van mensen met een post, maar beginners in de zin van 'wat is php?'.
(Of heb ik al die trauma's van vroeger al onderdrukt, en alleen de iets prettigere herinneringen over gehouden...)
Ach, wat je trauma's noemt... Iedereen moet elders beginnen.. Oké, het is soms irritant, maar negeer het dan gewoon ipv zo'n domme, irritante reacties te gaan geven... Zo breek je de gebruiker enkel meer af, ipv hem helpen op te bouwen...
Niet iedereen is even slim, en denkt even snel ? :)
Waar je zelf totaal niets van af weet, ga je zelf ook over twijfelen, en toch nog eens dubbel vragen.... :)
Niet iedereen is even slim, en denkt even snel ? :)
Waar je zelf totaal niets van af weet, ga je zelf ook over twijfelen, en toch nog eens dubbel vragen.... :)
Nu moet ik je nog gelijk geven ook :( :P.
HELP ME Ik wil een php game online zetten !!!!
Je had het ook kunnen verwachten van iemand die zo'n titel gebruikt.