Laat ik het maar meteen zeggen ik zoek een stage plek!

Ik dacht zelf zoiets aan iets met computers en ben erg benieuwd of jullie iets weten.

Nou zie ik hier bij een aantal af een toe "Stage is leuk!" staan dus ben benieuwd.

Bijvoorkeur regio Rotterdam.
Webmakerij schreef op 25.06.2005 23:39
@Elwin weet jij een goede stage site. Kwam er laatst op één die had maar liefts 1 stageplek op gebied van ICT
Op http://stage.pagina.nl/ staan een aantal stage-sites. Maar voor twee weken? Welke school doet je dat aan.. :S

Elwin
snuffelstage, schijnt helemaal de bom te zijn. vooral als medewerker van het bedrijf, 2 weken niet koffie halen (Y)
Het is inderdaad kort, maar de tijd die ze je geven voor om stage te zoeken is nog korter. Vorige week zijden ze plots van: "Voor de zomervakantie zouden wij graag jullie stage adressen weten", gelukkig mogen het nu ook tijdens de vakantie opsturen!
@bas: einde cammingaburen, aan de rand vd Groene Ster, en vrij dicht bij de spoorlijn.
Een stageplek voor 2 weken vinden zal niet meevallen. Heb zojuist stageplek gevonden voor 6 maanden en dat viel al niet mee en zit ook niet echt in de buurt, maar heb er wel zin in. :)
misschien zou je es bij wat basisscholen kunnen proberen....een beetje meelopen met de netwerk problemen of wat inventarisaties doen voor ze....wat op papier zetten...in 2 weken kan je niet egt een project doen he.....

anders bij een bedrijf waar je misschien ff wat onderhoudswerkzaamheden kan doen.....

ik heb mijn snuffelstage iig op een basisscholengemeenschap gedaan en dat beviel erg goed....

suc6 iig...
Regio Rotterdam? Try PCPO. Daar heb ik mijn CLiCK-project gelopen twee jaar terug.

Elwin
Wij zijn op zoek naar een programmeur, die zelfstandig een database kan vullen en realiseren. Het is een stage periode voor 4 a 5 maanden.

Wie er geïnteresseerd is kan mailen naar: [email protected]

Reageren