Ik ben bezig met een speciaal Social Network, hierin wil een aantal betaalde features inzetten.

Voor wat voor soort features zouden jullie wel wat geld over hebben? Let op: het moet passen in een social network.
Ik zou eerst eens zorgen dat je network tot stand komt en bezoekers trekt, en daarna pas focussen hoe je er eventueel iets aan kunt verdienen.
Jeroen vd op 13/04/2012 14:08:53

een community om een webshop heen, of een webshop met souvenirs ofzoiets dergelijks

Dat is helaas onmogelijk, aangezien ik niet rijk genoeg ben spullen in te kopen en dit weer te verkopen.
Gerhard l op 13/04/2012 12:29:21

Iets van speciale emoticons?

- Aar - op 13/04/2012 12:25:30

- Je naam in elke gewenste kleur krijgen?

Zijn jullie nu serieus? zouden jullie daar echt voor willen betalen? Ik weet wel betere manieren om mijn geld te verbrassen..
No-ads?

@Hertog Jan de topic starter vraagt om mee te denken. Niet om lid te worden en betalen voor die features.
Youri S op 13/04/2012 12:11:11

Voor wat voor soort features zouden jullie wel wat geld over hebben?

Oftewel jordi, hij vraagt er wel om...

Hertog Jan op 13/04/2012 15:55:05

[quote="Gerhard l op 13/04/2012 12:29:21"]

Zijn jullie nu serieus? zouden jullie daar echt voor willen betalen? Ik weet wel betere manieren om mijn geld te verbrassen..

[/quote]

Daar betaal ik zelf niet voor maar ik denk mee, kijk om je heen op het internet en dan zie je dat ze voor dat soort dingen geld vragen..
Hertog Jan op 13/04/2012 15:55:05

[quote="Gerhard l op 13/04/2012 12:29:21"]

[/quote]
Jij misschien, maar anderen niet. Verplaats je eens in iemand anders... ;-)
Ja dat probeer ik, en daarom vraag ik jullie zouden jullie daar echt geld voor uit gaan geven? Ik probeer me in iemand anders te verplaatsen maar dan zou ik er nog geen geld voor uit geven..

En wat als je je social media betalend maakt? Eerste maand gratis, en vanaf dan betalen. Heb je een goed vernieuwend social media zullen mensen lid blijven, is het niks gaan de mensen weg.

Reageren