Ik heb nu meerdere contactformulieren aangemaakt in office sharepoint designer 2007
dus een contact formulier in HTML en deze zie ik ook in de browser als ik deze opstart. en een formulier contact PHP beide heb ik geupload naar mijn server (strato) als ik het contact formulier invoer en op versturen druk dan gaat hij naar de contact.php deze voert hij niet uit maar hij laat steeds de code die geprogrammeerd is zien maar voert deze niet uit. wat doe ik verkeerd.
Inderdaad zou je hier wat relevante code willen plaatsen?
Het klinkt in elk geval als dat je de php pagina als een .html pagina hebt opgeslagen en niet als .php en andere mogelijkheid zover het nu klinkt is misschien php uitgeschakeld of niet geïnstalleerd op de server.
Sorry voor het vergeten van de punten.
Ik heb net een belletje naar mijn webhost gedaan, en hij geeft aan dat mijn basic web geen php ondersteunt en deze dan gewoon als html uitvoerd.
Vandaar dat het niet werkt.toch alvast bedankt voor het reageren.
Nu heb ik op aangeven van Strato mijn pakket geupgrade van basic naar powerweb.
Nog steeds geeft hij mij de pagina weer met html tekst.
Snap er niks meer van.
En in het bestand staat de code ook tussen <.?php ?.> (zonder .)?
Vind overigens dat het vreemd is dat Strato een pakket aanbiedt zonder php. En als ik dan naar de prijs kijk, vind ik het nog duur ook. Voor euro 3,00 per maand (excl. btw) kun je een uitgebreider pakket krijgen.
Sorry voor het vergeten van de punten.
Ik heb net een belletje naar mijn webhost gedaan, en hij geeft aan dat mijn basic web geen php ondersteunt en deze dan gewoon als html uitvoerd.
Vandaar dat het niet werkt.toch alvast bedankt voor het reageren.
Dit lijkt me zo niet waar te zijn als wat maar kan.
Welke hosting heeft tegenwoordig geen php op de server staan. En dan vooral zo partij als Strato.
Denk eerder dat je eens moet kijken zoals iemand al zij na je extentie van je bestand.