Dit is wat ik heb. Zoals je ziet maak ik in de while een variabele aan. Dus $achternaam bestaat wel degelijk.
Zoals ik eerder vermeld heb. Er wordt een lange formulier ingevuld. Dat alles word opgeslagen in DB1 vervolgens word het eerste deel van het 1ste formulier terug gehaald ter controle zo gauw er dan op submit wordt geklikt wordt dat opgeslagen in DB2. Dan wordt het 2de tergelijke tijd ook de laatste deel van het formulier weergegeven ter controle en moet dat ook worden opgeslagen in DB3
En daar vergis je je dus in. De eerste while() zal alle records ophalen (in dit geval slechts 1 door de LIMIT 1) waardoor de tweede while() helemaal niet wordt uitgevoerd. De records zijn namelijk op. Dus die tweede while() kan gewoon weg. Daarbij is het copiƫren van variabelen ook niet echt zinvol, eerder zinloos geheugenverlies. Gebruik gewoon $row['achternaam'].
Ik moet Kris helemaal gelijk geven! Doordat je het in een while loop uitleest is $row op het einde false. Dus NA de while loop kan je niet meer bij de $row['achternaam'].