Introductie
Aangezien ik nog wel eens vragen voorbij zie komen over (web)hosting en ik hier nog niet echt een specifiek topic over heb kunnen vinden open ik deze topic. Het doel van dit topic is om mensen te informeren over (web)hosting providers in zowel positieve als negatieve zin. Dus mensen kom maar op met jullie meningen/beoordelingen/reviews van (web)hosting providers en misschien heeft iemand er nog wat aan.

Regels voor dit topic:
- Houd het serieus en ga niet offtopic. Dus alleen maar relevante berichten over (web)hosting providers.
- Ga geen verkoop praatje houden over je eigen (web)hosting provider (met eigen bedoel ik dus 'eigenaar van het bedrijf'), daar heeft niemand wat aan.

Webreus.nl - Afknapper..
Aantal jaar terug hier een domein en webhosting aangevraagd en alles was koek en ei. Onbeperkt MySQL databases, onbeperkt e-mail adressen, onbeperkt subdomeinen, genoeg dataverkeer en bovendien erg goedkoop (toen was het een hobby en wou niet te veel geld uitgeven). Alleen laatste 2 jaar krijg ik steeds meer problemen met webreus. Verouderde software, veel meer downtime, e-mail die het plotseling niet doet etc. En boven al een erg slechte helpdesk, telefoon is dood en e-mail beantwoorden ze zelden. Ik heb het gevoel dat webreus te veel klanten op een server plaatst waardoor de servers het niet aan kunnen.

Ik zou webreus dus afraden om gaan te gebruiken als (web)hosting, ze lijken misschien goedkoop maar in dit geval is het Goedkoop is duurkoop. Althans dat vind ik.

Hosting partijen:
Benieuwd naar een review van een bepaalde hosting? Staat deze er nog niet tussen? Laat het Hertog-Jan middels een PM weten. Door één van de mods wordt daarna de startpost aangepast.

Hosting partijen met een review:

- Webreus
- Mijndomein
- Versio
- TransIp
- Antagonist
- IDFNV
- Deziweb
- NForce
- XLSHosting
- EUHosting24
- Neostrada
- One.com
- Bluehost
- Goedekopewebhoster
- Firstfind
- Dualdev
- CloudVPS

CloudVPS (voorheen XLS Hosting) - prima
Ik heb ze nog nooit gemaild voor support o.i.d. maar m'n VPS doet het prima, en is volledig zonder hulp te beheren. Ze hadden een tijdje geleden problemen met hun storage controllers aan de mail te zien, ik heb er niets van gemerkt behalve dat ze iedereen heel eerlijk en duidelijk op de hoogte hebben gehouden van wat er gaande was, en wat er aan gedaan werd. Het enige wat ik mis is de automatische incasso, maar misschien heb ik dat knopje gewoon nog niet gevonden.

Reageren