je hebtbeter contrast nodig in je tekst. donkergrijs tegen zwart leest niet fijn (nu ziet het eruit alsof je droevig bent dat je je design moest veranderen). als je al grijs wilt (zou ik niet doen) gebruik dan een lichtgrijs. ik zou gaan voor heel lichtgroen, en lentegroen in de rest van je pagina als accenten
ik vind die groene randjes niet mooi en ik vind het teveel zwart en leeg, misschien als je het zou bouwen in html met een beetje content erin dat het dat anders smoelt maar op dit moment vind ik het te donker.
De groene randjes is een persoonlijke smaak, en in mijn ogen niet storend (ik vind het wel wat hebben).
Verder is alles al stukken lichter dan je eerste concept, ziet er goed uit. Misschien de achtergrondkleur van de nieuwsberichten een paar tintjes lichter maken, is wat gemoedelijker voor de ogen.
Al bij al, big improvement op het eerste en tweede concept!
Ja ik vind dat persoonlijk wat netter staan, nu springen je berichten er ook wat meer uit.
P.S. misschien voor je berichten div rounded corners gebruiken? Heel lichtjes 5px ofzo. Haalt dat gehoekte eraf, aangezien je menu knoppen ook rounded corners hebben.