phpmyadmin is ook geen tool wat je wilt gebruiken!! Weg ermee, download een fatsoenlijke tool.
Bijvoorbeeld de ui van mysql
Uhh, het is wel een tool wat ik wil gebruiken anders installeer ik hem niet.
Waarom vindt jij dat het geen fatsoenlijke tool is en waarom vindt jij dat ik bijvoorbeeld de ui van mysql moet gebruiken...
Noppes, hou toch eens op met die eeuwige kritiek van jou op PHPMyAdmin. Dat voegt niks toe, of kom op z'n minst met een onderbouwd verhaal. Wat je nu doet heeft in ieder geval geen zin. Er zijn vele mensen die PHPMyAdmin gebruiken en het werkt gewoon hoor.
Duidelijk is wel dat het merendeel geen verstand heeft betreffende het aangaande en zelf niet kunnen uitzoeken waarom je phpmyadmin naar de prullenbak zal moeten verwijzen.
Want ik kan nu geen sql files importen...
SQL files importeer je ook niet, je importeerd data. Dat laatste zal dan in de vorm zijn van CSV. SQL statements draai je vanaf de sql-prompt dan wel wordt het sql-script aangeroepen vanaf de sql prompt.
Import vn data laat je niet via webserver / php shell lopen, dan ben je niet goed bezig.
Duidelijk is wel dat het merendeel geen verstand heeft betreffende het aangaande en zelf niet kunnen uitzoeken waarom je phpmyadmin naar de prullenbak zal moeten verwijzen.
@Noppes, Ik lees altijd bij jou dat phpmyadmin niet goed zal werken.
ik gebruik hem al tijden en vind hem fijn werken lekker duidelijk en zo.
Zou daarom ook wel eens willen horen wat er dan niet goed aan phpmyadmin is?
Heb net me vriend google even misbruikt. Maar mijn vriend geeft mij geen echte concrete reden waarom phpmyadmin niet deugt voor de gebruikte doel.
Wel kom ik persoonlijke meningen tegen, maar daarbij heb ik eerder het gevoel dat die mensen bepaalde dingen anders hebben gehad dan phpmyadmin doet.
Wel moet ik zeggen dat ik nu aan testen ben met SQL Maestro for MYSQL hoe deze werk en daarnaast misschien fijne is dan phpmyadmin.
Noppes, klim in je toetsenbord en vertel ons een jou visie waarom phpmyadmin de kliko in moet?
@Noppes, correct dat je attendeert op gebruik van juiste termen.
Echter, je wilt ons wat leren schijnbaar. Onderbouw eens waarom phpmyadmin geen correcte tool zou zijn.