- Reden: 'Goed beveiligd', zijn Facebook, Hyves, etc dat niet dan? Ik vind dit geen goed argument om lid te worden, net als 'Altijd online'...
Wat maakt je nou unieker dan de andere sites?
- Wat kan ik nou op Lumox, en warom moet ik me aanmelden? Is het een forum, kan ik er spelletjes op spelen, staan er youtube-films op etc...?
- "Je account is aangemaakt. Je hebt een email ontvangen om je account te activeren."
Tof, mag ik me nog een keer registreren, ik zie opeens nog een registratie-formulier?
- Account activatie per mail is niet verplicht. Ik kan al direct inloggen. Handig, maar lijkt me niet de bedoeling...
Wil je dat deze site populair wordt of doe je dit voor de lol? Ik kan deze site met zo'n ontwerp en uitstraling niet serieus nemen, evenals de overige bezoekers. Probeer je eens te verdiepen in ontwerpen.
Dit ziet er uit als freestyle HTML/CSS prut...
Voor de rest ga ik geen gedetailleerde tips geven, want dan ben ik over twee weken nog bezig.
Kijk eens even naar een paar Sillicon Valley start up websites. Die zien er altijd wel mooi uit en sluiten mooi aan bij jouw concept (zover ik die begrijp door naar je homepage te kijken).
Ik bedoel het absoluut niet kwaad, maar zulke websites kan niemand zomaar serieus nemen omdat het ontwerp belabberd is.
Je had toch ook Zymoc? Wat is daarmee gebeurt? Heb je nu hetzelfde concept een andere naam gegeven?
Oké, dus ook populair? Verdiep je maar snel in ontwerpen. Het is namelijk zo dat als je mooi kunt ontwerpen, je een betere uitstraling geeft. Vooral een web-applicatie die mensen met elkaar moet verbinden, moet er goed uit zien. Als je dit populair wilt krijgen, moet je een hele make-over doorvoeren met ontwerpen en je website gewoon mooier maken. Dit ziet er niet functioneel uit. Het ziet er erg statisch en dood uit. Let daar op, vooral als je een soort social network/community site probeert te maken.
Wie is we? Zit hier een heel tech-team achter dan? Dus je hebt dit nog niet alleen gedaan? Probeer eens een echte front-end developer onder de arm te nemen.