hey,

Ik wilde als je ergens op klik dat er dan een divje te voor schijn komt die bijv vraag of je door wilt gaan alleen nu wilt hij de divje niet maken wie kan me helpen??:

dit heb ik:

function medeling(title,tekst){
	$("<div id='warning'>" + title + "<br/>" + tekst + "</div>").appendTo('body');
	$('.zwart_beeld').attr('id', 'zwart_beeld')
}
Wow ik begrijp niets van wat je zegt!

Even proberen, je wilt dat als iemand ergens op klikt dat er een vraag komt of de gebruiker door wilt gaan?

In dat geval zou ik eens kijken naar confirm
PHP Jasper op 02/06/2012 22:13:49

Wow ik begrijp niets van wat je zegt!

Even proberen, je wilt dat als iemand ergens op klikt dat er een vraag komt of de gebruiker door wilt gaan?

In dat geval zou ik eens kijken naar confirm

nee wil dan dat er een soort van popupje komt en dat wil ik dan maken met een div
want wil niet alleen vragen doen wil ook bijv uitleg over dingen weergeven in dat popupje dan
Kijk eens naar de alert() method van javascript.
Jeroen vd op 02/06/2012 22:20:16

Kijk eens naar de alert() method van javascript.

wil een divje maken en geen alert want div is mooier dan een alert!
Maar moet die zich gedragen als alert?
Jeroen vd op 02/06/2012 22:23:29

Maar moet die zich gedragen als alert?

soort van ja!
Probeer eens een divje te plaatsen na het laatste element in de body (met jQuery), en zet met css de z-index op 10000 ofzo, en width en height, en verticaal en horizontaal gecentreerd. (kun nu even geen code posten, zit op mn telefoon)
Jeroen vd op 02/06/2012 22:30:54

Probeer eens een divje te plaatsen na het laatste element in de body (met jQuery), en zet met css de z-index op 10000 ofzo, en width en height, en verticaal en horizontaal gecentreerd. (kun nu even geen code posten, zit op mn telefoon)

dat heb ik al ja maar dat vind ik niet echt mooi wil dat de script zelf de div maak en niet van te voren (waarom omdat als je van te voren niet alles kan instellen zoals background-color enz)
ScrapZz nl op 02/06/2012 22:33:02
waarom omdat als je van te voren niet alles kan instellen zoals background-color enz

huh? Wat is dat voor onzin? Tuurlijk kan dat wel. Wel eens van css gehoord? Daarnaast kan je ook dat weer aanpassen met jquery, dus dat argument slaat echt helemaal nergens op.

Erwin H op 02/06/2012 22:38:00

[quote="ScrapZz nl op 02/06/2012 22:33:02"]waarom omdat als je van te voren niet alles kan instellen zoals background-color enz

huh? Wat is dat voor onzin? Tuurlijk kan dat wel. Wel eens van css gehoord? Daarnaast kan je ook dat weer aanpassen met jquery, dus dat argument slaat echt helemaal nergens op.

[/quote]

ja maar als ik het met css de background een kleur geef dan zie je dat ook op het scherm terwel hij nog niet naar voren moet komen en met jquery later doen vind ik dus niet echt mooi
daarom wil ik de div met jquery aanmaken

Reageren