Ik heb een vraag is het mogelijk om zeg maar, vanaf je pc heb je iets aan staan
maar als er wat gebeurd word dat ook meteen op je website laten zien, voorbeeld

ik zet wat neer op een kladblok genaamd henkie.txt en zet daar hallo in
en nog geen paar seconde later zie ik dat ook op me website verschijnen.
dat als er wat veranderd de website hersteld, elke keer als er wat veranderd,
in de kladblok hersteld hij op je website ook,

is daar een tutorial voor of kan dat zonder mysql aangezien ik daar helemaal
niets van snap.

zou graag een tutorial ervoor willen hebben zonder dat ik mysql nodig heb,
als het niet kan zonder mysql zou ik graag ook met mysql erbij willen, ben een snelle leerder als de tutorials goed en duidelijk worden uitgelegd.
Daar zijn standaard plugins voor, voor bij voorbeeld notepad++. Zodra je op slaat word het op je FTP geknald.
Volgens mij gewoon het desbetreffende bestand openen en wijzigen... Via de ftp?
zou iemand dan een tutorial daarvoor willen geven ben aardig nieuw met php, ftp,html
Notepad++ is gewoon een editor net zoals je normale kladblok van windows. Daar kun je dus al je codes etc in typen. Hier kun je plugins voor downloaden en die koppel je aan je FTP server. Zodra je opslaat upload hij het bestand automatisch naar je FTP server.

Notepad++ http://notepad-plus-plus.org/ en dan zelf ff op google de plugin downloaden en installeren.

Beter kan ik het niet uitleggen. Succes er mee
Weet je wel zeker dat je dit wilt?
Als je aan het testen/ontwerpen bent, wil je (volgens mij) niet dat iets gelijk online verandert.

Overigens heeft het aanpassen van bestanden niets van doen met mysql. Geen idee hoe je op dat idee bent gekomen.
Ik vind filezilla nog altijd het handigst.
@Daan B, maar kan daarmee wat TS wil?
Ja rechtermuisknop op het bestand van de website > bewerken/bekijken > bestand opslaan > klaar.
Obelix en Idefix op 06/06/2012 10:56:42

Weet je wel zeker dat je dit wilt?
Als je aan het testen/ontwerpen bent, wil je (volgens mij) niet dat iets gelijk online verandert.

Overigens heeft het aanpassen van bestanden niets van doen met mysql. Geen idee hoe je op dat idee bent gekomen.

nouja eerlijk gezegt wil juist dat het meteen geupdate word, geen idee maar mysql is meestal dat gedoe met internet dus vandaar dat ik het vroeg,

Reageren