Hallo,

Ik heb een website gemaakt voor ons taxi bedrijf.
Nu staat er een reserveringsformulier op. Dit werkt allemaal prima in IE8 en hoger en andere browsers, maar in IE7 werkt de javascript niet (er schuiven dingen niet uit) en verzenden levert problemen.
Graag hulp hierbij. Elke dag dat het niet werkt kost ons geld namelijk
Hier is nog een stuk javascript code uit een .js bestand

bestemming_locatietype: { required: true },
			bestemming_luchthaven_vliegveld_open: { required: function(element){ return $("#bestemming_locatietype").val() == "luchthaven"; } },
			retour_luchthaven_lijnnr: { required: "#bestemming_luchthaven_radio_ja:checked" },
			retour_datetime: { required: "#bestemming_luchthaven_radio_ja:checked", dateTime: true },
			bestemming_stad_anders: { required: function(element){ return $("#bestemming_locatietype").val() == "adres"; } },
			bestemming_straat: { required: function(element){ return $("#bestemming_locatietype").val() == "adres"; } },
			bestemming_huisnr: { required: function(element){ return $("#bestemming_locatietype").val() == "adres"; } },
			bestemming_postcode: { required: function(element){ return $("#bestemming_locatietype").val() == "adres"; } }

Toevoeging op 06/06/2012 14:38:43:

Ik heb een printscreen, maar die kan ik hier niet posten geloof ik?
Graag lappen text weghalen en alleen javascript code plaatsen aangezien het hier om een js probleem gaat.

Foto plaatsen kan wel
ergens uploaden en dan hier tussen img tags plaatsen dus [img.] hierjelink [/img.] zonder puntjes.

Zo valt het niet te overzien. met grote lappen text plak dit voortaan op pastebin.com of plaatscode.be en verwijs hiernaar d.m.v. een link.

Ik zal eens even kijken voor dat plaatje. (kleiner dan bovenstaand kan ik de code toch niet maken denk ik....

Toevoeging op 06/06/2012 15:00:12:

%%HTMLBLOCK_0%%

Hoop dat het plaatje het nu doet. Dit is hoe het er in IE7 uitziet. Zoals je ziet zijn de kopjes niet zichtbaar en er is niet uitgeklapt bij bestemmingsgegevens.

Toevoeging op 06/06/2012 15:04:34:

hmm.. Hier is de link van de printscreen hoe het niet moet zijn en in IE7 eruit ziet:

http://imageshack.us/photo/my-images/515/ie7s.jpg/

- Boven "selecteer locatie" hoort nog te staan "bestemmingsgegevens" en wanneer in dit drop down aangevinkt wordt dat de gebruiker naar de luchthaven wil moet het er dus uitzien zoals in de de volgende link:

http://imageshack.us/photo/my-images/853/schermafbeelding2012060c.png/
Ik heb je code weggehaald. Beperk je code tot relevante stukken in plaats van honderden regels HTML en JavaScript, hier heeft niemand wat aan.

Reageren