Bij het contacteren via email, form kan je evt opmaken met styles, en zorgen dat de input velden niet tegen elkaar plakken? En ik zou de verzenden knop links zetten, en de opnieuw knop rechts, ipv andersom... Lijkt me raar zo... Voor de rest, nice :)
En oja, ik zou het wel makkelijk vinden als de headtekst, "Atelier LOKAAL", een link zou worden naar de beginpagina. Soort van gewoonte die ik, en anderen met mij zijn gewend. (Wel zonder mouseover effect e.d. Het hoeft er niet uit te zien als een link, zolang ik er maar op kan klikken ^^,)
edit: reactie op raFael:
Ik vind het normaal dat rechts verzenden is, en links opnieuw. Maar ik vraag me eigenlijk wel af waar de opnieuw-knop voor is. Ik heb hem nog nooit ergens gebruikt, en hij lijkt mij alleen mmaar voor ellende te zorgen. (shit, druk ik weer op de verkeerde knop, alles moet weer overnieuw)
?
Onbekende gebruiker
01-07-2005 14:29
gewijzigd op 01-07-2005 14:41
Ik heb even gekeken, zowel links als rechts en rechts is toch beter. Ik heb "Verzenden" wel dik gedrukt.
Ik heb even een style neergezet tegen het aan elkaar plakken van de tekst velden.
Dat van die link vindt ik wel een goede, ga ik even maken.
edit: Header tekst is nu ook link!
edit: Als je nu op Leegmaken klikt moet je eerst bevestigen