OlĂ  mensen,

Zomaar eens een leuk topic. Een jaar of 10 geleden zagen websites er zo uit:

Ik vraag me af wat er over 10 jaar gebeurt.

Wat denk JIJ dat er gebeurt? Blijven websites zoals ze zijn, of gaan er nog grote "revoluties" plaatsvinden? En dan bedoel ik niet zozeer technische ontwikkelingen (zoals html5, css3 e.d.) maar ik bedoel: op welke manier gaan we internet gebruiken? Een revolutie van de afgelopen jaren is bijvoorbeeld de opkomst van mobiel internet (smartphones, tablets e.d.). Wat zal er de komende jaren gaan gebeuren? Blijft internet / websites zoals het nu is, of gaan er echt grote veranderingen plaatsvinden? (Bijv. volledige integratie in het televisienetwerk, of spraakgestuurd bedienen? Ik verzin nu maar even wat.) Kortom, hoe zie jij (de toepassing van) internet over 10 jaar?
Hmmm, bijzonder. Jullie zijn eigenlijk vrij negatief als ik dat zo hoor.
Ik verwacht zelf veel van technieken als de bril van google. Dus alles geprojecteerd in je bril of zelfs je contactlenzen.

Ik denk dat een term als 'achter de computer zitten' langzaam zal verdwijnen
Tobias Tobias op 15/06/2012 06:34:34

Ik verwacht zelf veel van technieken als de bril van google. Dus alles geprojecteerd in je bril of zelfs je contactlenzen.

Ik denk dat een term als 'achter de computer zitten' langzaam zal verdwijnen

Kijk dat is een interessante! Dat zou zomaar eens kunnen. Internet geintegreerd in je bril of lenzen. Dat zou bizar zijn. Loopt iedereen over 10 jaar met een high tech bril op z'n hoofd als een soort ruimtewezentje :) Nou, wie weet... het zou zomaar kunnen.

Reageren