Door
Onbekende gebruiker
op 18-04-2004 14:38
gewijzigd op 19-04-2005 13:52
4 views
Eej, ik ben op zoek naar een (goede) PHP'er voor onze Xbox-site (www.x4box.nl). Ik heb al één PHP'er voor de site maar als we de crew gaan uitbreiden hebben we er nog één meer voor nodig. Je hoeft niet persé in het bezit te zijn van een Xbox al zou het natuurlijk wel mooi meegenomen zijn. Dit zijn de 'eisen':
- Je moet enthousiast zijn
- Je moet ook best wel geinteresseerd zijn voor het onderwerp van de site
- Je moet bereid zijn om er tijd voor uit te trekken
- Graag ook in het bezit zijn van MSN
- En uiteraard aardig vaak online zijn op MSN
Het is wel aardig wat gevraagd, maar moge het duidelijk zijn: onze site is een hobby en geen bedrijf, je wordt er dus niet voor betaald.
Denk je dat je aan deze 'eisen' voldoet? Stuur dan een mailtje naar:
Moet je horen. Wanneer andere mensen adverteren om gratis goed gekwalificeerde hulp, mag ik dat ook best. De zon gaat immers voor niets op.
?Onbekende gebruiker
13-05-2004 08:38
Ik wil graag een nieuwe computer in that case :D :D
?Onbekende gebruiker
18-04-2005 21:42
Komkom, jullie doen net alsof het zo'n 'last' is: dat Php van jullie, ik dacht dat het een hobby van jullie was: mag je 't ook best af en toe voor niks doen...
Komkom, jullie doen net alsof het zo'n 'last' is: dat Php van jullie, ik dacht dat het een hobby van jullie was: mag je 't ook best af en toe voor niks doen...
Een hobby doe je niet zomaar voor een ander... Als je als hobby modelbouw hebt, ga je je stukken toch ook niet zo maar weggeven? Je hecht waarde aan zulke dingen... Misschien overdreven, maar er zit een punt in vind ik :)
Idd, beetje overdreven...
Maar je punt is duidelijk! Hobby's zijn erg leuk, maar als je opeens allemaal dingen voor anderen moet doen omdat je jij het toevallig wel kan... Wil niet zeggen dat je het gratis gaat doen omdat je het zo leuk vind...
En zeker niet voor langere tijd... Gewoon eens een keer een klein script schrijven wil ik wel, maar een hele site voor langere tijd, nee dank je!
Ik wil best gratis scripts voor je schrijven... Maar dan mag je voor mij gratis het huishouden doen (2 x per week een half dagje is genoeg)
Deal?
?Onbekende gebruiker
19-04-2005 13:26
Ik wil ook best wel een beetje voorkauwen, maar het moet vrijblijvend, niet bindend, zonder verplichtingen zijn. Dus dat als ik iets heb gemaakt, en het moet bijgewerkt worden, en ik daar geen zin in heb, ik niet wordt verplicht het te doen.
/me te lui om in te loggen :P