En weet ook iemand of die hologram (die op youtube te zien is) er werkelijk komt?
Volgens mij kan dit niet maar je weet nooit...
Volgens mij bestaat dit al langer en kan dit zeker. Het is ongeveer dezelfde techniek (één van de technieken, er zijn er meerdere) als bij een touchscreen word toegepast. -> een raster van infrarood licht waar ze de onderbreking in kunnen traceren. technische uitleg verder weet ik ook niet meer.
En als je perse een Iphone wilt zou ik inderdaad ook voor de 4s gaan. Anderzijds raad ik eerder HTC aan in combinatie met android.
Iphone is gebruiksvriendelijk en snel ( al wil het internet soms tegenwerken qua snelheid bij facebook maar dat kan aan de app liggen )
ik heb zelf zowel iphone 4 als een SGS2 de iphone omdat ik een apple gadget freak ben ( heb bijna alles van apple denk ik ) en de SGS2 omdat het toen die uitkwam de iphone qua specificaties versloeg. ik had er een custom rom opgezet en 1 heel jaar gebruik van gemaakt.. maar toen liet mijn moeder haar iphone in de toiletpot vallen en kreeg ze mijn SGS2. dus mijn ervaring:
wil je veel kunnen met je tel: go ANDROID
wil je gebruiksvriendelijk en (betrouwbare apps 100%) go iphone!
Als je een Apple product koopt weet je dat je kwaliteit krijgt. Ja, je betaalt een hoge prijs, dat ontken ik zeer zeker niet, maar je weet dat je er kwaliteit voor terugkrijgt. Ik heb nu al twee jaar een iPhone 3Gs waaraan ik in totaal zo'n €660,- aan betaalt heb inclusief abonnement.
Over een half jaar komt er een gloednieuwe versie uit, iOS 6 - met ondersteuning voor de iPhone 3Gs, die op dat moment al 3,5 jaar oud is. Die kan er dan weer voor een volledig jaar tegenaan.
Je betaalt een prijs, maar dat zie je terug in de kwaliteit. En niet alleen dat, maar dat geld wordt natuurlijk ook gebruikt voor het maken van nieuw spul daar. Zo loopt de MacBook Air al een jaar of twee jaar voor op de pas net uitgekomen ultrabooks.
Ik ben geen Apple fanboy, maar ik vind het wel mooie producten en ik zeg alleen dat je uiteraard een hoge prijs betaald, maar je krijgt er zeer zeker kwaliteit voor terug waaraan je kunt zien dat aan ieder detail goed gewerkt is.
En Reshad, die app is zo traag omdat het de UIWebView van iOS gebruikt en die heeft geen ondersteuning van de JavaScript Nitro-engine die wél in Safari zit. Je kunt dus beter via Safari naar Facebook gaan dan met de app. Waarom? Omdat Facebook zó snel updates wil ontwikkelen dat ze het gewoon via webpagina's doen in plaats van iedere keer een nieuwe update bij Apple in te dienen. (gelukkig heb ik geen Facebook!)
Overigens, mijn advies is om een iPhone 4S te kopen. iOS 6 is namelijk gepland voor ongeveer oktober en alle functies zullen werken op de iPhone 4S. Als ze dus een nieuwe iPhone zouden uitbrengen is er geen reden meer om die te kopen, als die dan toch al alle functies heeft die een iPhone 4S ook heeft. Buiten het feit dat er alleen andere hardware in zal zitten (zoals een betere camera) zijn er natuurlijk altijd mensen die deze dan kopen.
Maar... Siri werd pas geïntroduceerd tijdens de lancering van de iPhone 4S, afgelopen oktober. Toen werd ook iOS 5 gelanceerd en er bleek bij de iPhone 4S dus nog een extra functie in het iOS te zitten. M'n vorige verhaal is dus niet helemaal 100% waterdicht, daar twijfel ik zelf ook nog regelmatig over als ik een overweging maak om een iPhone 4S te kopen.
Mijn uiteindelijke advies: koop een iPhone 4S. De reden waarom ik dit zeg lijkt me wel duidelijk uit mijn bovenstaande verhaal. :-)
Waarom hoor ik niemand over de Samsung Galaxy s3? Goedkoper, kan tegen een stootje, snellere processor, zelfde apps mogelijk, groter scherm, .. Heb geen ervaring met iPhone noch Samsung Galaxy s3, maar als je het over de iPhone hebt dan is dat tegenwoordig goed te vergelijken met een Samsung Galaxy lijkt mij.