Ik ben op zoek naar een soort content management script. Voordat jullie allemaal gaan gillen google.nl enzo, zal ik even uitleggen wat ik nou eigenlijk zoek.
Ik zoek een script waarme je pagina's kunt maken, en deze dan doormiddel van een script op een webpage kunt zetten.
---
Bijvoorbeeld:
Je maakt 2 pagina's in het content management gebeuren, en die 2 pagina's kun je dan online zetten doormiddel van een script.
Pagina 1 zet je dan bv in index.php en de andere in contact.php.
---
Ik zoek dus geen volledig script met gallery, forums, etc. Ik zoek dus alleen script waarmee ik fotos/text kan toevoegen en deze dan doormiddel van een script op mijn pagina kan laten zien.
Iemand enig idee waar zoiets gratis te downloaden is?
Ik wi, geen complete website hebben met templates enzo... Wat ik zoek is een script (of scripts) waar ik bijvoorbeeld een pagina kan maken met tekst en foto's, en dan deze pagina doormiddel van een script op een bestaande pagina kan zetten...
---
Klein voorbeeld:
Ik maak in dat content management ding een regel met tekst: blablabla.
Als ik dus nu op mijn eigen pagina index.shtml of contact.php een script plaats dan zie ik blablabla.
Als ik dus ooit blablabla aanpas in het content management ding dan wordt dat overal aangepast op alle pagina's waar dat script staat.
---
Vanaf internet, zeg maar dat ik inlog in een admin panel, dan in een veld tekst verander, en dan op alle pagina's waar een bepaald include script staat, bv tekst.php... dat dan op al die pagina's de tekst die ik heb ingevuld in dat veld wordt weergegeven :).