Hey ik heb dus een site:
http://www.scsource.tk en voor hem te lanceren had ik mij ingeschreven in een top 200 en nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site en als jullie hem wijs vinden kunnen jullie dan ook stemmen voor mij:
http://www.gamesites200.com/starcraft/vote.php?id=2834
en ook als je hem niet leuk vind :d
alvast bedankt voor te stemmen :d
Precies weinig intresse ;(
ik heb er even op gekeken, maar

hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp
EN ver wacht niet dat er na 4 min al op is gereageert. je moet iemand toch de tijd geven de site te bekijken.
ik heb er even op gekeken, maar

hij is engels, EN DAAR HEB IK EEN BLOED HEKEL AAN

je hebt verschillende grotes gebruikt bij de links

de teller is wat goedkoop en klopt niet (zeg nou zelf, in nog geen jaar tijd heb je ruim 50 duizend bezoekers??)

van dat "vote for: starcraft source" snapte ik geen reet, was niet duidelijk...

achtergrond maakt het onduidelijk

maar je bent al aardig opweg

en als je het forum HELEMAAL zelf hebt gemaakt vind ik t knap (maarja die zul je OOK wel ergens vandaan hebben geplukt)

suc6 ermee verder, en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

arnoldxp

Eum Het forum heb ik COMPLEET zelf gemaakt en is nog niet af die 50000 bezoekers is over 3 jaar ik heb hem juist gereset en wat is er nu moeilijk te snappen aan vote starcraft source ??
in het nederlands is dat stem voor starcraft source
dat wil zeggen stem voor mij want ik sta in een top 200
Pas knopje aan "Add to favorite" moet zijn "Add to favorites". Voor de rest is het een leuke site. Heb voor je gevote trouwens.
Thc heb ook gezien dat je op het forum iets zette en over dat menu het outje herstel ik niet meer want nu hermaak ik het menu in flash en laat ik die knop weg want bijna niemand gebruikt dat
:D
Ik heb niet gekeken, want ik vind TK te traaaag... Damn.. Binnen 5 á 10 seconden moet die toch wel in de DB hebben geken naar wel Tripod adres oid die heen moet.

en plaats zoiets de volgende keer in de KOFFIE HOEK, daar is zoiets toch voor.

Niet helemaal,... dit bericht vind ik meer tussen Site Revies en de Koffiehoek in vallen. Als de TS nou had gevraagd wat we van de website vinden had het helemaal oké geweest.. ;)

Elwin
nu zou ik graag jullie mening horen over mijn site

Doet ie toch Kikker? :)
:S

Oké... Dit hoort dus helemaal hier thuis.. :D

Elwin

Reageren